- ارسال کننده: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) تاریخ: ۹۳/۰۹/۰۹

دومین همایش تجلیل از خیرین شهرستان میانه

خیریه حضرت ابوالفضل العباس ع

 

هرکس دلی را شاد کند خداوند از آن شادی لطفی بر او می آفریند که به هنگام نزول مصیبت آن لطف چون آب زلالی بر او باریدن گرفته  ، تلخی مصیبت را بزداید .

(نهج البلاغه/حکمت257)

توجه تامل و تدبر به آثار و نتایج مثبت یک کار خیر میل و رغبت را به آن زیاد نموده و به انسان دلگرمی می دهد تا آگاهانه و مشتاقانه به آن روی آورده و در ترویج آن سنت حسنه کوشش نماید .

سالک کوی دوست با سرمشق قراردادن و الگو پذیری از اهل بیت (ع) راه سعادت را نصیب خود نموده و خود را شبیه آن عرشیان فرش نشین می نماید .

مساله احسان و رسیدگی به نیازمندان یکی از ارزشهای اخلاقی و معنوی است که هم فطرت انسان و هم ادیان الهی را توصیه نموده و از قداست فوق العاده ای برخوردار است .

موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حفظ کرامت ، رعایت عدالت و انصاف ، انجام دقیق سریع و صحیح را از اصول مسلم خود می داند که در تحقق این نعمت الهی و خداپسندانه ، انسانهای سعادت مند زیادی دخیل بوده اند که با لطف خداوند ما را یاری
نموده اند .

ضمن قدر دانی از تمام اقشار جامعه به خصوص خیرین خیر اندیش و سپاسگزاری از پروردگار یکتا برای اعطای فرصت خدمت به همنوعان از عموم عزیزان دعوت می نماییم در این امر خدا پسندانه این موسسه که با نام نامی مقدس علمدار کربلا مزین می باشد ، دست نیازمندی را گرفته و شادیهایمان را با آنها تقسیم کنیم .

اعتماد مردم به موسسه بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه ماست ، فرد فرد کارکنان و مدیران و هیئت امناء موسسه خود را امانت دار مردم نیکوکار دانسته و با حفظ شان و مقام خانواده ها و حرمت و آبروی آنها در جامعه اصلی ترین و مهم ترین مولفه ی فعالیت های ما می باشد ، در مصرف وجوه ، هدایا ، کمک ها ، شرط امانت داری را رعایت و نهایت دقت را می نماید .

1
1