- ارسال کننده: سعید.آقاپور تاریخ: ۹۳/۰۹/۰۹

حاج ایرج علیزاده: رسم مردان بزرگ خلق فرصت هاست

 

علیزاده                 ا

 

دو روز است که حرف و حدیث هایی در رابطه با متولیان و بزرگان ورزش شهرستان در فضای مجازی در جریان است که موجب برداشت های گوناگونی در خصوص گذشته ورزش شهرستان در بین کاربران شده است. لذا قافلان بنا به ضرورت و برای تنویر افکار عمومی با برخی از مدیران گذشته ورزش شهرستان و قهرمانان نامی و مدال آور این عرصه مصاحبه هایی ترتیب داده که به مرور زمان آنها را منتشر خواهد کرد. در این ارتباط  گفتگوی کوتاهی با علیزاده رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان داشتیم و نظر ایشان را در مورد این مواضع، جهت گیری ها و اظهار نظرها پرسیدیم؛

وی اظهار داشت: از حرکت های اخیر کاملاً مطلع هستم. لذا هرگونه اظهار نظر در این رابطه منافع بعضی ها را بدنبال دارد که از این چالش ها سود می برند. وی با بیان اینکه اگر هر فردی چه مسئول و چه ... کاری برای ورزش کرده و یا به قولی فرصتی آفریده، مطمئناً ایثارگری کرده است گفت: این رسم است معمولاً مردان بزرگ فرصت هایی را خلق می کنند و ترسوها از فرصت استفاده (سوء استفاده) می کنند!

وی در جواب سوال خبرنگار ما که آیا در مورد رویدادهای اخیر نظر خاصی دارید افزود: دوست ندارم کسی را تحقیر کنم و به قول معروف در دنیا جای کافی برای همه هست، پس به جای اینکه جای کسی را بگیریم سعی کنیم جای خود را بیابیم. دوست دارم همه و همه به ارتقای ورزش شهرستان کمک کنند. اگر ما نتوانستیم؟! از فرصت بوجود آمده، آنها چنان کنند.

وی در پایان این گفتگوی کوتاه ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در گذشته و حال به ورزش شهرستان کمک کرده و می کنند از نمایندگان عزیز، فرمانداران محترم، مسئولین محترم ادارات و نهادها و هیأتهای ورزشی، سرپرستان و مربیان و قهرمانان افتخار آفرین شهرمان سپاسگزاری کردند.

منبع: سایت قافلان نیوز

http://gaflannews.ir

1
2
3
4
1 2 3 4