- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۳/۰۹/۰۹

اعتبار 14 میلیارد تومانی میانه از برنامه پنجم توسعه کشور به کجا رسید؟

سهم سال جاری میانه از برنامه توسعه پنجم کشور 14 میلیارد تومان بود که باید دید چه مقدار از آن جذب و مورد استفاده قرار گرفته است.

خرداد ماه سال جاری روابط عمومی نمایندگان محترم از جذب 14 میلیارد تومان برای شهرستان میانه خبر دادند که سهم هر کدام از نمایندگان 7 میلیارد بود و طی جلسه مشترک موارد مصرفی این 14 میلیارد تومان را مشخص کردن که شامل 37 بند بود.

ماده 180 برنامه توسعه پنجم کشور که مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم می باشد به منظور برقراری توازن در مناطق مختلف اختصاص یافته است که مبلغ فوق نیز سهم میانه در سال 93 می باشد که از این رو قرار بود موارد مصرفی آن در جهت مواردی همچون: مجتمع آب شرب - بهسازی و آسفالت - ایجاد راه های روستایی و مواردی از این قبیل برای برخی از روستاها فراهم گردد که شامل 37 بند توسط نمایندگان محترم تدوین شده است.

حال از زمان آن خبر حدود 6 ماه می گذرد، باید دید که نمایندگان محترم به چه اندازه توانسته اند بودجه اختصاص داده شده را جذب کنند و چند مورد از 37 مورد اطلاع رسانی شده به انجام رسیده است؟ و اگر هنوز این بودجه جذب نشده است با توجه به گذشت 6 ماه چه اقدامی برای جذب این بودجه کرده اند؟

امیدواریم نمایندگان محترم شفاف سازی کافی و لازم را در مورد بودجه جذب شده برنامه توسعه پنجم کشور را بعمل آورند.

 

1
1