- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۳/۰۸/۲۰

آقایان نماینده، بگذارید بیاید بعد منم منم کنید!

چاپ شده در شماره 121 هفته نامه قافلان

به نظر می رسد بار دیگر تنش میان روابط عمومی نمایندگان بالا گرفته است. ولی اینبار نه بر سر یک کار انجام یافته، بلکه جدل بر سر کارخانه ای است که هنوز مشخص نیست احداث شود یا نه!
خبر استخدام! تنها شنیدن نامش خیل عظیم جوانان بیکار را به وجد می آورد که شاید اینبار نوبت من باشد؟ جوانانی که هر روز و هر شبشان را با امید به آینده ای روشن سپری می کنند. عده ای همانند 250نفر معروف به ستم دیدگان، همان قبول شدگان آزمون فولاد که مدت زمان بلاتکلیفی شان هنوز هم مشخص نیست که قرار است تا به کی ادامه دار باشد و عده ای بیکار دیگر، که همین دلخوشی تلخ را هم ندارند.

حال مدتی است بحث احداث کارخانه ی پتروشیمی در میانه بالا گرفته است. گفته می شود در صورت احداث این کارخانه سه هزار نفر در آن مشغول بکار خواهند شد. طبعاً این نام و فرصت ایجاد اشتغال را هیچ یک از نمایندگان میانه نمی خواهند از دست بدهند چرا که به خوبی می دانند تضمین قطعی برای ماندگار شدن آنها در مجلس بعدی خواهد بود!
قبلاً جدال ها بر سر کارهای نهایی و اتمام یافته بود ولی اینبار قضیه فرق کرده و از همان اول مصادره ها آغاز شده است! کارخانه ای که برای احداثش فقط موافقت اولیه صورت گرفته و معلوم نیست در آینده شاهد احداثش باشیم یا نه! ولی به نظر می رسد در این جنگ زرگری هیچگاه چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

در این بین رخدادهایی که ممکن است شاهدش باشیم: 
-جدل نمایندگان بر سر اینکه نشان دهند این کار را من به انجام رسانده ام و نه نماینده ی دیگر و حتی ممکن است برای اینکه این کار نیک به اسم رقیب تمام نشود مانع آمدنش هم به شهرستانمان شوند! این در حالی رخ خواهد داد که نمایندگان شهر و شهرستان های دیگر قطعاً دست روی دست نخواهند گذاشت که چنین لقمه ای به راحتی از دست رفته و از گلوی دیگری پایین برود!

آقا نه به بار است نه به دار، این چه بساطی هست که راه انداختید؟! بگذارید این کار به نتیجه برسد، بعد منم منم هایتان را شروع کنید!

1
2
1 2