- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۳/۰۸/۲۰

بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرحهای هادی میانه اختصاص یافت

تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از اختصاص 24 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای اجرای طرح هادی روستایی شهرستان میانه خبر داد.

 

قربان محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با اختصاص این میزان اعتبار اجرای طرح هادی 21 روستا در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی اضافه کرد: دولت در طول سه ماه گذشته اجرای عملیات مقاوم سازی 200 هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور را تصویب کرد که سهم آذربایجان شرقی 12 هزار واحد و سهم شهرستان میانه مقاوم سازی یکهزار و 700 واحد مسکونی می باشد.

فرماندار شهرستان میانه نیز گفت: شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان میانه پایین تر از میانگین استانی است.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: مقرر شد طرح هادی در 11 روستای شهرستان در سال جاری انجام شود و 10 روستای دیگر نیز با مشارکت فرمانداری میانه و بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار میانه اظهار کرد: آسفالت روستاهای طوق، گونلو و کلوچه خالصه نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن راه ارتباطی روستای اسلام آباد بخاطر جاری شدن سیل در این منطقه گفت: تعریض پل این روستا برای پیشگیری از خسارت جانی و مالی مردم در دست اقدام می باشد.

حیدری آزاد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کم بهره مقاوم سازی روستایی قطع شده بود افزود: خوشبختانه با تدبیر دولت یکهزار و 700 فقره وام مقاوم سازی به روستاهای شهرستان اختصاص یافت.
شهرستان میانه در 165 کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده که بر اساس نتایج سرشماری سال 1390 جمعیت این شهرستان 185 هزار و 806نفر می باشد.

1
1