- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۸/۱۷

شهردار میانه از چه کسی و چرا تقدیر کرد؟

شهردار میانه از شهروند نیک منش و نمونه آقای "بهبود شکوفی" تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی، شهردار میانه از شهروند نیک منش و نمونه؛ آقای "بهبود شکوفی" بدلیل آنچه نمایش رفتار تحسین برانگیز و شایسته در انظار عمومی با آبیاری گلدانهای بزرگ شهرداری میانه در معابر عمومی و بانشاط نگه داشتن گلهای رنگارنگ کاشته شده توسط واحد زیباسازی در مسیر خیابان امام خمینی و تقاطع خیابان بانک ملی، علی رغم مشغله زیاد و انجام کارهای روزمره، و نیز بی تفاوت نبودن و احساس مسئولیت کردن عنوان شده است، تقدیر و تشکر کرد.

خرده فروش با حضور در محل کار آقای شکوفی که مغازه مرغ فروشی دارد و از همانجا در روزهای خوش بهار، گرماگرم تابستان و خنکاری پاییز با طی مسیر نسبتاً طولانی هرروز گلدانهای بزرگ شهرداری را آبیاری و گلهای رنگارنشان را تر و تازه نگه داشته، از این پیرمرد تجلیل و حرکت ارزشمند وی را ارج نهاد.

در این دیدار و مراسم تقدیر کوتاه مسئولین روابط عمومی و فضای سبز، شهردار را همراهی می کردند.

در بخشی از لوح تقدیر اعطائی به ایشان اینطور آمده است؛

 

مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

دعای زمین پاک:

بار الها؛ بر من بینشی عنایت فرما تا عظمت زنجیره پرشکوه حیات را در زمین بشناسم و مرا توفیقی عطا فرما تا در پاسداری از آنچه در طبیعت به ما ارزانی فرمودی تلاش کنم، زیبائی ها و پاکی های زمین ات را بستایم و در جهت آلودگی و تخریب زمین گام برندارم، که به خوبی میدانم بقای من در گرو بقای زمین پاک است.

شهروند نمونه؛ جناب آقای بهبود شکوفی

نیکی انسانها را جاودانه می سازد، و تنها انسانهایی از نعمت جاودانگی پروردگار متعال بهره مند می گردند که نیکی کنند و در میان مردمان نمونه باشند، اینک با توجه به سوابقی که از شما داریم و در گرماگرم تابستان علی رغم کار و مشغله خود در مغازه مرغ فروشی تان واقع در خیابان بانک ملی شهر میانه، هر روز مسیری را طی کرده و بنا به وظیفه ای که توسط هیچ نهادی بر عهده شما گذارده نشده و صرفاً از روی انسانیّت و ظرافت روح، در ظرفی آب مصرفی روزانه و غیر قابل شرب مغازه خود را در داخل گلدان های بزرگ معابر عمومی به گلهای بهاره کاشته شده توسط واحد زیباسازی شهرداری داده و دلسوزانه آنها را پرورانده اید، از شما تقدیر و تشکر می نمائیم.

امروز در نیمه پائیز هنوز گلهای رنگارنگ گلدانهای شهرداری به لطف آبیاری های مکرر شما، شکفته، سر زنده و روح بخش قسمتی از شهر هستند. فلذا به سالی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با درایت و تدبیر آنرا «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی» نامگذاری نموده اند، بدلیل این حرکت تحسین برانگیز و کار خداپسندانه جنابعالی که، علاوه بر اجر الهی بخاطر پیشگیری از اسراف و به هدر رفتن آب، در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست و پاکیزگی و زیبایی شهر، شایسته اجر دنیوی ست، شما از سوی شهرداری میانه بعنوان شهروند سبز و نمونه شهر معرفی می گردید.

امید است که در تمامی مراحل زندگی در کنار خانواده محترم شاد و خرم زیسته و فرزنداتان همچون گلهایی خندان در خانه پر از مهرتان رشد و تعالی یافته، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در پناه حق باشید.

                                                                                                        خرده فروش شهردار میانه

 

تقدیر شهردار میانه از شهروند نیک منش

تقدیر شهردار میانه از شهروند نیک منش

تقدیر شهردار میانه از شهروند نیک منش

تقدیر شهردار میانه از شهروند نیک منش

تقدیر شهردار میانه از شهروند نیک منش

1
2
1 2