- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۸/۱۶

متاسفم به این اعضای شورای شهر، راه و شهرسازی و شرکت نفت

 

اعضای محترم شورای شهر وقتی که شما زیرپای خود را نگاه نمی کنید تا مشکل را حل کنید دیگر چه انتظاری باید از شما دوستان داشته باشیم.

 5543543fghfhg

 

 

اما چند متر بطرف تبریز درست ورودی بیمارستان امام میانه چاله ای است که شاید روزی چندده نفر دعای نفرین می کنند! بله شاید چاله فوق برای شما عادی باشد و بی تفاوت از آن عبور می کنید ولی چاله تصویر زیر می بایست هر چه سریعتر رفع گردد تا دعای نفرین بیشتر نثار نگردد.

 dsdsads

 

 

شهرداری محترم میانه ای کاش شما هم در ایام سوگواری سالار شهیدان سهمی داشته باشید . نمی دانم با دیدن تصویر زیر با خود چه فکر می کنید.روز یکشنبه همزمان با گردهمایی بزرگ عاشورایی در شهر میانه 

 vgkjgj

 

شهرداری تابلو نصب کرده است ولی دقت لازم نکرده است ! اگر اتفاقی رخ دهد چه کسی پاسخگو است

 بلبلبلب

 اگر کودکی با آن برخورد کرد ! اگر پیرمردی که با آن برخورد و به زمین افتاد چه کسی مسئول است؟ 

آقای شهردار واقعا به این نصابتان جایزه ویژه بدهید . ای کاش کمی به فکر دوباره کاری باشید!!!!

انتظاری که از میدان مادر داریم:

آقای مسئول بهتر نبود یکی از میادین بی نام و نشان شهرمان را که جلوه خاص دارد بنام میدان مادر نامگذاری کرد! میادینی که در کمربندی جنوبی است و بی نام و نشان هستند! بهتر نبود سایز این مجسمه خوب که بدست همشهری عزیزمان نقش آفرینی شده است بزرگ تر می شد! بهتر نبود روی پایه ای که عظمت آن را بالا ببرد نصب می شد ! آقای شهردار اینها همه انتقاداتی است که یک فرد عادی هم می داند ! اعضای شورای شهر دقت کند 

 

اداره راه و شهرسازی میانه

عملکرد شما چندان قابل ستایش نیست . جاده اهلند با آن وضعیت ! جاده میانه هشترود با چاله های فراوان! جاده بین المللی نیز با دیدن این تصویر عملکرد شما زیر سئوال می رود!

قصثقثقث

 

در صورتی که معاون استاندار در جلسه ای عنوان نمودند که باید امنیت جاده ها را بالا ببریم . شما با این لکه گیری مخالف سخن وی عمل می کنید . هر چند تا کنون تصادفی رخ نداده است اما مطمئن باشید فردا شاید یکی از عزیزانتان بخاطر همین عملکرد شما دچار حادثه شود.

روزی ساعات آخر شب تونلی را می بندید و تا رانندگان از کنارگذری که امنیت ندارد عبور کنند و اینکه هشدارهای لازم قبل از ورودی تونل نداده بودید باعث تصادف شد که مقصر اداره مربوطه شناخته شد! ولی چه فایده

آقای مسئول امنیت تونلهای جاده که در وظیفه شما است چقدر است؟ روزی هواکش به زمین می افتد و باعث تصادف می شود ! روشنایی مطلوبی را شاهد نیستیم!

به راستی برای چه زندگی می کنیم! آقای مسئول وظیفه شما است هنگام بارش باران و برف تمامی نیروهای خود را در جاده ها مستقر کنید تا نسبت به جمع کردن سنگهای ریزش از کوه اقدام کنند !

 

 

شرکت نفت

مسئول محترم مگر قرار است پالایشگاه بنزین افتتاح کنید و یا طرح عظیم ملی را اجرا می کنید ؟ ساختمان جایگاه پمپ بنزین داخل شهر را نوسازی کردید که اگر دقت کنید این همه مدت نیاز نبود. چندین ماه است منظور بیش از یک و نیم سال است ! واقعا جای تاسف است 

 

1
1