- ارسال کننده: حسین قره داغی آچاچیلوئی تاریخ: ۹۳/۰۸/۰۹

میانه پایتخت ورزشی ایران

عنوان کتابی است.که در یک اقدام بی نظیر یک همشهری مبتکر و خلاق و فعال میانه ای بعنوان یک فرهنگی در کسوت یک معلم بازنشسته ،با مرارتها و رنج های زیاد در قدمی نو به تحریر در آورده است.تا بزرگان و نام آوران ورزش میانه را در قالب یک کتاب معرفی نماید.آقای محمد علی رستمی نویسنده این کتاب ،قبلا تالیفات زیادی داشته است و با تخلص وصال در شهر میانه شعرهایش معروف شده است.
در فرا روی تجمیع نام آوران میانه او خودرا به امواج سپرده است.تا در رسیدن به جزیزه نام آوری شهرش یک کار جسور و متبحرانه انجام دهد.استارت این کار ،کار هر کسی نبود.اما او با شهامت در این راه قدم نهاد تا ضمن معرفی ورزشکان نام آور همشهریان خود با دلایل محکم و قاطع شهر میانه را بعنوان پایتخت ورزشی ایران معرفی کند.و از آن دفاع کند
هر چه زمان بگذرد.در چاپ مجدد این کتاب کامل و کامل تر خواهد شد.تا بر جمع این افتخار آفرینان در شهر میانه بیشتر و افزونتر شود.
در این کتاب اشاره مختصری هم به برادر کشتی گیرم محرم(کاوس)قره داغی شده است.همان کسی که در چند رشته سرآمد دوران خود بود.اولین کسی بود.که در شهر میانه موفق به دریافت کارت ناجی گری شد.
در صحفه ای دیگر هم اشاره به معرفی اینجانب کرده است.تا نهایت ادب و احترام این نویسنده بزرگ را به جا بیاوریم و از همین جا تشکر و قدر دانی خودرا اعلام می داریم.

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

میانه

 

1
1