- ارسال کننده: تنهای میانه تاریخ: ۹۳/۰۸/۰۴

گردهمایی فارغ التحصیلان رشته ریاضی دبیرستان امام خمینی میانه بعد از 27 سال + تصاویر

پنجشنبه اول آبان ماه 1393 ، اتفاقی نادر در شهرستان میانه رخ داد و طی آن فارغ التحصیلان ریاضی فیزیک دبیرستان امام خمینی سال تحصیلی 66 -67 با همت مهندس فرزاد موسوی در یکی از تالارهای شهر گرد هم  آمدند .

دانش آموزانی که زمانی رویای بزرگسالی در سر داشتند حالا به آن رویاها دست پیدا کرده و امروز در رده های بالای مدیریتی و کاری در کنار همسر و فرزندانشان حضور داشتند .

بعد از 27 سال بر سر بسیاری از آن دانش آموزان سفیدی نشسته بود ولی به رغم افزایش سن بازهم وقتی کنار هم نشستند ، محصل شدند ، نوجوان شدند و از روزهای خوش با هم بودن گفتند و خندیدند .

چه ذوقی می کردند دبیرانی که موفقیت های بی شمار دانش آموزان را می شنیدند و این را به راحتی می شد از چهره شان فهمید که چقدر مسرورند از اینکه شاگردانشان را امروز در کنار خانودشان با مدارک عالی تحصیلی و کاری می بینند ، اساتیدی مثل آقایان احمدنیا (ریاضیات)، مهدوی (فیزیک)، حافظ  صادقی (شیمی) ، اصلانی (ادبیات) ، سیرانی (ادبیات) ، داوودی ( زبان) ، محسنی (ریاضیات) و پدرام (فیزیک) ، جالب اینکه برخی دبیران هم ، همدیگر را بعد از 20 سال ملاقات کردند .

این معلمان امروزه روز هم برای خودشان آوازه ای دارند و همانند دانش آموزان از نسل طلایی دبیران هستند ، البته در این میان کسانی بودند که حضور نداشتند و هر کدام بنا به دلایلی عمرشان به دنیا قد نداد تا این روز خاطره انگیز را ببینند ، من جمله می توان به مرحوم جباریان اشاره کرد که زمانی دروس ریاضیات را تدریس می کرد و دبیر هندسه همین دانش آموزان بود و در این دور هم نشینی یادی هم از دوستان و اساتید از دست رفته کردند .

برای مهندس موسوی و کلانتری که چنین خوش ذوقی کردند و دانش آموزان دیروز را از راه های دور و نزدیک گرد هم آوردند و کسانی که این دعوت را قبول کرده و سر موعد آمدند ، آرزوی موفقیت های بیش از پیش را داریم و خوشحالیم که یک روز نوستالژیک را در کنار خانواده ، دبیران و همکلاسیهایشان سپری کردند و یک اتفاق خوب را برای شهرمان رقم زدند.

حقا که جمع کردن آن دانش آموزان که هر کدام برای خود شخصیتی شده اند ، کار سختی بود حتی برخی از این مهمانان از خارج آمده و خوشان را رسانده بودند .

  در گردهمایی فارغ التحصیلان ریاضی و فیزیک سال 1367 دبیرستان امام خمینی افراد زیر شرکت کرده بودند :

فرزاد موسوی 

مرتضی کلانتری

مهدی محسنی

زکریا نائبی

رامین مرادی

حسن صمیمی

عباس شیخی

کامبیز افتخاری

غلامعلی فرتاش

پرویز محمدی

شهریار کریمی

احد نجفی

حسن داوودی

احمد رادفر

وحید سلطانی

امیر کلانتری

علیرضا روحانی

یعقوب قره داغی

صادق کبیری

احمد نوروزی

بهروز ملکی

آرنگ

غلامرضا اکبری

  اسامی دبیران :

احمد نیا - دبیر ریاضی 

مهدوی - دبیر فیزیک 

صادقی- دبیر شیمی

محسنی - دبیر ریاضی

سیرانی - دبیر ادبیات

امیر اصلانی - دبیر ادبیات

داوودی - دبیر زبان

پدرام - دبیر فیزیک  

عکس از برخی هم کلاسی های کلاس دوم ریاضی فیزیک دبیرستان امام خمینی (اواخر دهه 60)

ردیف اول از راست : علی حیدری ( ایستاده) ، فرزاد نیکخواه ، علیرضا روحانی ، زکریا نائبی ، رامین مرادی ردیف دوم از راست : حسن داودی ، غلامرضا اکبری ، مرحوم کاووس جعفری ، جلال آقا بابا ، احمد قاسمی ، حسین محمدی ، نفر آخر  احد نجفی (کنار پنجره)     

1
2
1 2