- ارسال کننده: فرهاد عابدی تاریخ: ۹۳/۰۸/۰۲

باند سارقان منزل در میانه به دام پلیس افتاد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی میانه از انهدام باند سرقت منازل با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

محمد خشتگر امروز درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میانه اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های منزل در چند ماهه اخیر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی با بررسی مجدد و دقیق سرقت‌ها و جمع‌آوری دلایل و مدارک و با استفاده ازروشهای علمی و تخصصی موفق به شناسایی متهم به هویت معلوم شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

خشتگر گفت: در تحقیقات اولیه متهم منکر هرگونه سرقت بوده ولی با ارائه مستندات به دست آمده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 22 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان با استفاده از علمک گاز و با ورود از طریق دیوار به بالکن ساختمان‌های آپارتمانی اعتراف کرد.

وی گفت: بعداز اعتراف با راهنمایی متهم دستگیر شده کلیه صحن‌های سرقت مورد بازسازی قرار گرفت که در این رابطه همدست و سه نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میانه  از مردم خواست در راستای پیشگیری از سرقت نسبت به نرده‌کشی پنجره‌ها و استفاده از قفل‌های فولادی اقدام و هرگونه اخبار و اطلاعات درباره باندهای سرقت را با تلفن 110 گزارش کنند.

کشف سرقت

1
2
1 2