- ارسال کننده: کامران قره داغی تاریخ: ۹۳/۰۸/۰۲

جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه آزاد واحد میانه برگزار شد

جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید در واحد میانه برگزار شد

خبرگزاری آنا: جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با حضور رییس و معاونین در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا: در ابتدای مراسم دکتر علی سلمانپور رییس واحد میانه ضمن قدردانی از دانشجویان بخاطر انتخابشان برای پذیرش در این واحد دانشگاهی گفت: دوران جوانی دورانی است که بدون دخالت خودمان سیر و شرایط تکاملی خود را طی می کند و یکی از شرایط اختیاری این دوران، وارد شدن به دانشگاه در جهت کسب علم و دانش می باشد.
وی با بیان اینکه دوران دانشجویی، فصل جدیدی از زندگی برای جوانان است اظهار کرد: هر دانشجویی که وارد دانشگاه می شود دارای دو رسالت می باشد. یکی رسالت خود سازی علمی و دیگری خودسازی معنوی است.
رییس واحد میانه افزود: ایرانیان همواره برای علم و دانش احترامی وصف ناپذیر قایل بوده اند و فرزندان خود را برای باور کردن این گوهر نهفته در وجود آدمی تشویق و ترغیب می کنند.
سلمانپور تأکید کرد: انتظار دانشگاه از دانشجویان خصوصاً دانشجویان جدیدالورود این است که فضای دانشگاه و شأن آن را بشناسند، استعدادهای خود را دریابند و علاوه بر تلاش های علمی، آموزشی  و پژوهشی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و فعالیت های فوق برنامه که بستر آن امروزه در دانشگاه کاملاً مهیاست کوشا باشند.
وی کسب نظم و انضباط و اخلاق انسانی را یکی از ویژگی های مهم دوران دانشجویی عنوان کرد و گفت: دانشجویان کنونی به عنوان مدیران آینده دانشگاه، وظیفه کسب علم و مجهز شدن به تجربه و تخصص برای خدمت به مردم را دارند.
در ادامه، معاونین اداری و مالی، آموزشی، پژوهشی، دفتر فرهنگ اسلامی و دانشجویی به معرفی و تبیین مسائل آموزشی و بیان توضیحاتی در رابطه با رشته های موجود تحصیلی، امور مالی و اداری، فعالیت در امور فرهنگی و برنامه های فوق برنامه دانشجویان و شرکت در مسابقات فرهنگی، کارت تغذیه، مشاوره دانشجویی بیمه سلامت دانشجویان، صندوق رفاه و انواع وام های دانشجویی پرداختند.
1
1