- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۳

شرايط ثبت نام طرح بدون جايگزيني (طرح تكريم) 100 هزار دستگاه خودروي فرسوده

 اجراي طرح تعاون و تكريم براي از رده خارج كردن صدهزار خودروي فرسوده از 12 بهمن

طرح تعاون و تكريم در راستاي از رده خارج كردن 100 هزار خودروي فرسوده بدون جايگزين از 12بهمن ماه در كشور آغاز مي شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، امروز در حاشيه برگزاري نمايشگاه مديريت پسماند، انعقاد قرداد "طرح تعاون و تكريم" با همكاري ستاد مديريت حمل ونقل سوخت و شركت تعاوني مراكز اسقاط و بازيافت خودروي فرسوده كشور عملياتي شد.

 مهندس اميررضا رجبي معاون نوسازي ناوگان ستاد مديريت حمل و نقل سوخت در مراسم انعقاد قرارداد طرح تعاون و تكريم با بيان اينكه بر اساس برنامه 5 ساله پنجم بايد سهم بخش تعاون از سرمايه گذاري 25 درصد شود عنوان كرد: هم اكنون اين سهم 5 درصد است و در راستاي همين امر نخستين بخش قراردادهاي ستاد مديريت حمل و نقل سوخت با بخش غير دولتي براي نوسازي خودروهاي فرسوده با تعاون امضا مي شود.

به گفته وي اين طرح از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده بدون جايگزين است و قرار است از زماني كه شهروندان با شماره 42847 تماس مي گيرند يا به وب سايت تعاون و ستاد سوخت به نشاني www.nosazinavgan.ir و يا www.tavonco.com مراجعه مي كنند، مدت زماني كه خودروهاي آن ها اسقاط و مبلغ اسقاطي به حساب آن ها واريز مي شود بيش از يك هفته طول نكشد.

رجبي با بيان اينكه به دنبال آن هستيم تا در چند سال آينده روند از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده به اين شيوه باشد تاكيد كرد: اين طرح ويژه متقاضيان اسقاط خودرو ها به صورت نقدي است و اجراي برنامه هاي بعدي ما با ساير سرمايه گذاري ها با قوت و شدت بيشتري پيگيري مي شود.

همچنين مسعود رهبر مدير عامل شركت تعاوني بازيافت خودروهاي فرسوده كشور نيز در خصوص طرح تعاون و تكريم به گفت: با اين روش زمان اسقاط خودرو به حداقل ممكن كاهش مي يابد و از تمامي رفت و آمدهاي بي مورد كاسته مي شود.

وي ادامه داد: اجراي اين طرح با همكاري بانك ملت و صدور كارت طلايي همراه خواهد بود و ما از 12 بهمن ماه به مدت يك ماه منتظر ثبت نام متقاضيان براي از رده خارج كردن خودروهاي فرسوده شان هستيم.

 شرايط ثبت نام طرح بدون جايگزيني (طرح تكريم) 100 هزار دستگاه خودروي فرسوده

شرايط ثبت نام طرح بدون جايگزيني (طرح تكريم) 100 هزار دستگاه خودروي فرسوده اعلام شد.

با توجه به بررسي هاي به عمل آمده ثبت نام طرح بدون جايگزيني (طرح تكريم) 100 هزار دستگاه خودروي فرسوده طي دو مرحله برابر شرايط ذيل انجام مي پذيرد:

1- در اولويت اول، ثبت نام اوليه از طريق تماس با شماره پنج رقمي اعلامي و از طريق وب سايت www.tavonco.com صورت مي پذيرد و پس از ثبت مشخصات فردي مالك و خودروي فرسوده در سايت ستاد www.nosazin.org متقاضي، كد رهگيري دريافت مي نمايد.

2- شرايط خودروهاي فرسوده مشمول طرح تكريم:

     · پلاك منطقه اي (ايران) و قابليت تردد.

     · مدل خودروهاي فرسوده ثبت نامي :

           - خودروي فرسوده سواري شخصي از مدل 1355 تا 1365 شمسي و معادل ميلادي آن

           - خودروي فرسوده وانت عمومي و شخصي مدل 1375 و پايين تر

     · سند قطعي بنام مالك خودروي فرسوده و يا داراي وكالت بلاعزل از مالك

3- مرحله اول ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 12/11/1390 آغاز و تا پايان روز شنبه مورخ 20/12/1390 ادامه خواهد يافت.

4- ظرفيت پذيرش خودرو در اين مرحله 5 هزار دستگاه خودرو در سه استان تهران، خراسان رضوي و اصفهان خواهد بود.

5- پس از ثبت نام در سايت ستاد و دريافت كد رهگيري توسط متقاضي، با ايشان در خصوص زمان تحويل خودروي فرسوده، تماس حاصل مي گردد.

6- نمايندگان شركت تعاوني، با لباس و كارت مشخص همراه با هولوگرام، كه به صورت رسمي اعلام و اطلاع رساني خواهد شد و با هماهنگي قبلي به درب منزل متقاضيان مراجعه مي نمايند.

7- با اعزام كارشناس، خودرو از درب منزل تحويل و با ارائه اسناد مالكيت و صلحنامه بنام تعاوني، متقاضيان تعاون كارت بانكي دريافت خواهند كرد.

8- پس از احراز اصالت خودرو، حداكثر ظرف مدت 5 روز وجوه مربوطه به كارت هاي بانكي متقاضيان واريز مي شود.

1
1