- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۷/۲۷

دکتر مددی: خبرنگاران و اهالی رسانه در حقیقت امانتدار مردم در دستیابی به اخبار و اطلاعات اند

پنجشنبه 24 مهرماه دکتر مددی؛ نماینده محترم مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی میزبان جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه بود که با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست صمیمی مسئول روابط عمومی و مدیر سایت اطلاع رسانی فرمانداری ویژه میانه،خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا،ایسنا،مهر،فارس،مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی پیام میانه،مدیر سایت رسمی دکتر مددی و اعضای تحریریه دوهفته نامه ملت و امت حضور داشتند و سوالاتی هم در مورد موضوعات مختلف پرسیدند که دکتر مددی به آنها پاسخ دادند.در ادامه این دیدار نماینده محترم مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد خود در حوزه های مختلف را ارائه کرد.
 دکتر مددی اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه در حقیقت امانتدار مردم در دستیابی به اخبار و اطلاعات اند و این أمر لزوم رعایت انصاف و عدالت در ادای امانت را دو چندان می کند.وی تصریح کرد: بدون تردید می توان گفت که  توزیع عادلانه اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری آگاهانه مردم، نیازمند فعالیت ها و تلاش های شما خبرنگاران عزیز در عرصه ی خبر رسانی  و آگاهی بخشی به جامعه است لذا بنده به عنوان خادم مردم فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات شما خبرنگاران عزیز قدردانی می کنم.
در انتهای این نشست از سوی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی به منظور قدردانی از زحمات خبرنگاران حاضر در جلسه،با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

(به خاطر کیفیت پایین برخی از عکس ها از شما پوزش می طلبیم)

1
2
1 2