- ارسال کننده: رضا عباسی اقدم تاریخ: ۹۳/۰۷/۲۵

مزید اطلاع-قسمت اول

مزید اطلاع! (قسمت اول)

این درد مختص میانه نیست، در تمام شهرهای کشورمان این بی انصافی و مردم آزاری پدیده ای رایج شده است- متأسفانه. اما در شهر کوچکی مثل میانه به راحتی می شود این معضل را کنترل کرد. به شرطی که اراده ای بر آن باشد! آقایان مسئول، این بی قانونی و بی احترامی به مردم شایسته و انسانی نیست. به ضرر مردم و به نفع عده ای قانون شکن راضی نشوید.

اما یک رخداد عجیب در حد معجزه!! اگر گذارتان به فرهنگیان بالاتر از تقاطع آزادگان-فرهنگیان افتاده باشد، ساختمان در حال ساختی را می بینید که بنری با این مضمون روی آن نصب است:

"با توجه به عملیات ساختمانی در این محل و ایجاد مزاحمت، از بردباری و تحمل شما همسایگان محترم کمال تشکر را داریم. از این بابت از شما سروران گرامی عذرخواهی می کنیم."

باور می کنید در این شهر پیدا می شوند آدم هایی که حق الناس را می فهمند؟ اگر هم کسی نبیند ما از این شهروند محترم و واقعاً مسلمان، سپاس گزاری می کنیم. مرحبا به این درک و شعور. متأسفانه آنقدر بی احترامی و بی قانونی دیده ایم که از این قضیه ذوق کنیم! در جای جای این شهر هستند ساخت و سازهایی که پیاده رو که سهل است، یکی دو باند خیابان را هم اشغال کرده اند و عین خیالشان هم نیست. تازه کار هم خوابیده و به حال خود رها شده! مهم نیست مردم، زن و بچه و پیر و مریض چگونه از معابر عمومی رد شوند، مهم بی قانونی است و بی احترامی و مردم آزاری! به این عکسها نگاه کنید و لذت ببرید. عکسهایی از نرسیده به اول فرهنگیان- و البته همه جای میانه!!// (این مطلب قبلاً در قافلان چاپ شده است)تصویر شماره 1تصویر شماره 3تصویر شماره 4تصویر شماره 2

1
1