- ارسال کننده: حمیدرضا علیزاده تاریخ: ۹۳/۰۷/۲۳

آقایان نماینده به فکر باشید زمان زیادی نمانده است...!

با عرض سلام، ادب و احترام

چند وقتی است که موضوع احداث کارخانه پتروشیمی در شهرمان و چگونگی گرفتن موافقت از وزیر محترم نفت باعث کشمکش مابین عزیزان نماینده  شده است. با فرض اینکه گرفتن این موافقت توسط هر دو نماینده و با همکاری همدیگر انجام شده است مسئله این است که این طرح راه حل فعلی و فوری خروج از بحران بیکاری شهرمان نیست و در خوش بینانه ترین حالت و با جذب هر ساله بودجه برای ثمر رسیدن و بهره برداری از این طرح کمتر از 5 الی 10 سال  نمیتوان تصور کرد!

از طرفی خیل عظیم جوانان تحصیلکرده و بیکار شهرمان باید شما را بر آن دارد که با همکاری همدیگر راه حل های فوری برای حل این معضل پیدا کنید. آیا شهرستان هایی مانند مراغه و مرند و... که دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند وضعشان بهتر از شهر ما نیست؟! پس مزیت داشتن دو نماینده برای شهر ما چیست؟!

عزیزان برای استخدام 250 نفر از قبول شدگان در آزمون فولاد و قبول شدگان آزمون استخدامی استانداری که در بلاتکلیفی قرار دارند با همکاری همدیگر راه حلی بیابید و به کمک آن عزیزان بشتابید. چه بهتر است در زمان کمی که از دوره نمایندگیتان مانده و خداوند توفیق خدمت به مردم را نصیبتان کرده است با وحدت و همدلی تلاش کرده و شهرتان را در مسیر رونق و پیشرفت قرار دهید تا دل جوانان و خانواده هایشان را به خود جلب نمایید که همیشه ملت ما قدردان مسئولین زحمت کش و دلسوز و کاردان هستند.

1
1