- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۷/۱۹

بازدید مهندس حسینی از زندان میانه

صبح روز دوشنبه مورخه 93/7/14 مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی پس از حضور در دادگستری و دادسرای شهرستان میانه به درخواست دادستان محترم از ندامتگاه این شهرستان بازدید بعمل آورد.

نماینده مردم میانه ضمن اظهار گلایه از وضعیت ساختمان زندان خاطر نشان کرد: وضعیت زندان میانه در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی که به طور واقعی معتقد به حفظ حقوق فردی و اجتماعی افراد میباشد نیست و باید سرو سامان یابد.زندان باید به معنای واقعی مکانی برای تنبّه و تربیت باشد.

مهندس حسینی در جمع زندانیان میانه با بیان این مطلب که پس از هر سختی و گرفتاری ،گشایشی هست یادآور شد: سنت خداوند متعال این است که به دنبال هر گرفتاری فرج و پاداشی قرار دهد و مسلما کسانی که ناخواسته در این مکان حضور دارند ،از پاداش دنیوی و اخروی آن بی بهره نخواهند ماند.

نماینده مردم میانه در قسمت دیگری از سخنان خود اذعان داشت: علت حضور شما در این مکان قبل از هر چیزی متوجه خود شماست ،اما کوتاهی ما و برخی ازمسئولان در اجابت خواسته انقلاب اسلامی که همان توزیع صحیح عدالت بود در بعضی مواقع بی تاثیر نیست.

مهندس حسینی از پیگیریهایش در مورد اخذ مجوز برای احداث زندان جدید میانه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولان قضایی و وزارت راه و شهرسازی به زودی شاهد احداث زندان میانه در فضایی بزرگ و مناسب  خواهیم بود.

1
1