- ارسال کننده: باران تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۱

در باره من ، من

 

((در باره من)) ، من 

 

 

خدایا.............
.......................!


اصل باران است ، عکس فرد چتر بدست را ولش کنید ، باران را باید دید.

 اعتراض و انتقاد به یه موضوع یا مطلب و یا رفتار و یا هر چیز دیگر یک واقعیته و باید منطقی و به حق و قانونی باشد ، در مقابل انتقاد پذیری هم همانطور و یک مدیر باید واقعیت ها را درک کند و گوش شنوا داشته باشد و زود و به هر چیزی دچار سوءتفاهم نشود یعنی اونوقت مدیر نمی شود، شاید رئیس بشود، اون هم چه رئیسی!

ضمناً من از هیچ کس بدون دلیل انتقاد نمی کنم ، قهر هم نمی کنم، فقط یه جورایی یادش می اندازم که خوبی خوبه و بدی بده.

 

بعضی ها بخاطر قطرات باران که آنها را خیس کرده و می کند آسمان را هدف قرار داده و می دهند ؟!!! در حالی که باران نه تنها بی ضرره ، بلکه موجب رویشه، نه موجب زوال .
 

می گویند: بدگوئی حسود، دلیل برتری شماست ، که تا حالا کسی از ما بدگویی نکرده ، که معلوم شد نه من بر کسی برتری دارم و نه کسی برایم حسودیش می شود.

مطالبی که من می گذارم بیشتر علمی،فرهنگی و اجتماعی است و ممکنه قابل استفاده و مفید باشند که علاوه بر مطالب تالیفی ، بیشتر آنها را از منابع مختلف که بنظرم مفید و کاربردی هستند با ذکر کامل منبع تهیه و در معرض دید شماها قرار داده ام تا همه مان استفاده کنیم (انتشار علم) آخه می گویند: مثلا زنبوری که در طبیعت می گردد روی گل های مختلف می نشیند و تغذیه می کند یه وظیفه و کار دیگر هم دارد که اون هم گرد آفشانیه .........!،حالا هر که میل نداره استفاده نکند زور که نیست و هیچ مطلب بدون تایید انجمن مربوطه هم ندارم ،
اما اگر بعضی مطالبم حذف شده مدیر محترم قسمت مربوطه میگند که این مطلب یا مثلش قبلا توسط شخص دیگری در سایت قرار داده شده است که من هم لزومی برای گذاشتن مجدد آن ندیدم.

 

ای هوشمند دانا ای صاحب نکو نام
دارم بتو وصیت از سنت نیا کا ن
ازاعتدال مهرت هرگز ضرر نبینی
افراط اگر نمودی بردی ضرر هزاران
از مهر مهرورزان نیک استفاده کردن آئین نیکمردیست در پیش نامداران،

سو استفاده کردن از لطف ومهر یاران
کاریست محنت آور درشان نابکاران
 سیل از تبار آب است آن مایه حیاتی
لیکن حیات کش شد از فرط لطف باران.

 

همانطور كه مي دونيد من قبلا فقط يك قطره بودم كه امروز بارانم، حالاخدايا مرا پاك كن كه مانند دريا شوم ، كمك كن كه با جان و دل به دور از بدي ها شوم .
 


ضمنا ، ميگن هر كس بذر نيكي بكارد شادماني درو مي كند .
بلي ، تلاش كنيم سطح دانش و آگاهي مفيد و كاربردي همديگر را بالا ببريم ، قبوله؟


 

fair = منصفانه = RAIN

============================

مدیر انجمن :

سلام
ممنون از معرفی خود و معرفی افکار و عقایدتان. اینجا که آمدید (انجمن میانالیلار) باید بیشتر آشنایی بدهید. :)

با کسب اجازه مجبورم خودم اطلاعات بیشتری به مطلب اضافه کنم تا همشهریان و دوستان سایت بیشتر آشنا شوند و نگویند هیچ معرفیی در مطلب ندیدم.

آقای باران(Fair) از قدیمی های سایتهای میانه هستند. دقیقاً نمی دانم از کی وبلاگ دارند ولی از حدود چهار سال پیش که شروع به گردآوری نشانی وبلاگهای همشهریان در لینکستان میانه (وبلاگی در بلاگفا به نام میانالینک) کرده بودم وبلاگ ایشان جزو اولینها بود. یک زمانی هم که رتبه وبلاگهای همشهریان را بررسی کردم بالاترین رتبه در گوگل ، وبلاگ ایشان بود. حق هم داشتند چون شبانه روزی برایش زحمت کشیده بودند. ایشان افتخار دادند و از زمانی که تغییراتی در میانالی توسط مهندس عزیزی داده شد و توانست به محلی برای گردهمایی هموطنان و همشهریان تبدیل شود عضویت فعالی در میانالی ایجاد کردند و تا به امروز با همه فراز و نشیب هایی که سایت داشته در خدمت اهدافی که در بالا ذکر کردند بوده اند. برای ایشان و همه اعضایی که به گسترش خوبی ها می اندیشند آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

1
1