- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۱

تجليل از نويسندگان و اهالي قلم شهرستان اسلامشهر

تجليل از نويسندگان و اهالي قلم شهرستان اسلامشهر     چهارشنبه ، 25 آبان 1390

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اسلامشهر چهارمين همايش تجليل از نويسندگان و اهل قلم شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات شهرداري اسلامشهر برگزار گرديد.
در اين مراسم که به همت فرمانداري ، شهرداري ،شوراي شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اسلامشهر برگزار گرديد از بيش از 30 تن از نويسندگان و اهالي قلم با اهداء لوح تقدير و تنديس مخصوص اين همايش تجليل بعمل آمد.
در اين مراسم که جمع کثيري از نويسندگان ، فرهيختگان و هنرمندان و مسئولين شهرستان در آن حضور داشتند ، پروفسور حسن اميني رئيس دايره المعارف ايران سخنراني نمود.
در اين همايش از منصور ميرزايي ميانه کارمند فرمانداري اسلامشهر نويسنده کتاب جامعه شناسي جنگ و آشنايي با دفاع مقدس تقدير گرديد.
 
 فرمانداری شهرستان اسلامشهر

http://www.islamshahr.gov.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=295:2011-11-16-10-00-05
 

 

آشنایی با نویسنده کتاب جامعه شناسی جنگ  1390/9/9

آشنایی با منصورمیرزایی از نویسندگان برتر در چهارمین همایش تجلیل از نویسندگان اسلامشهر

منصور میرزایی متولد 1345 روستای قره بلاغ مرکزی شهرستان میانه ، تحصیلات ابتدایی خود را در روستای زادگاهش به پایان رسانده ، سپس به تهران مهاجرت و همزمان با کار آزاد مشغول تحصیلات شبانه گردید و در سال 1365 پس از فراغت از خدمت مقدس سربازی و بسیجی تا مقطع دیپلم در تهران ادامه تحصیل داده و سپس در سال 1375 از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در رشته علوم سیاسی پذیرفته شده و در سال 1380 لیسانس علوم سیاسی را اخذ و در سال 1383 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی با گرایش امنیت ملی شده و در سال 1378 کاندیدای ششمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان میانه شدند و در سال 1387 از شهرستان رباط کریم تهران کاندیدای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی گردیدند.

ایشان در حال حاضر در شهرستان اسلامشهر به عنوان رییس اداره سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان اسلامشهر واستاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ، شهریار ريال شهرقدس و علمی کاربردی بوده که دروس معارف اسلامی ، انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، وصیت نامه حضرت امام (ره) ، اندیشه اسلامی 1 و 2 ، اخلاق اسلامی و مبانی جامعه شناسی و ... را تدریس می نماید.

وی همچنین مدیر موسسه فرهنگی و هنری اندیشه جوان میانه و دبیر مجمع میانه ای های مقیم شهرستان اسلامشهر بوده و دارای تالیفات و مقالات مختلف و متعددی در نشریات مختلف هستند. کتاب شبیخون فرهنگی ، آشنایی با خلیج فارس و مسائل آن ، جامعه شناسی جنگ و آشنایی با دفاع مقدس و نیز مقالات گذری به کودتای نوژه و طلیعه انقلاب اسلامی از جمله تالیفات وی هستند.

کتاب جامعه شناسی جنگ این نویسنده در چهارمین همایش نویسندگان اسلامشهر جزو کتاب های برگزیده این جشنواره انتخاب و در مراسمی از این نویسنده بزرگ تقدیر گردید.

http://www.vajhenews.com/main/index.php?page=pages&page_id=2219 

1
1