- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۱

اجرای آسفالت شهرك انديشه منوط به اتمام طرح شبكه فاضلاب می باشد

اجرای آسفالت شهرك انديشه منوط به اتمام طرح شبكه فاضلاب می باشد

فرماندار شهرستان میانه در ملاقات مردمی این هفته با استقبال از سرمایه گذاران در ایجاد مجتمع هاي فرهنگي و تفریحی خواستار حمايت شهرداري و شوراي اسلامي شهر از متقاضيان در اين زمينه شده و بر تسریع در روند كارها اداري آن ها تاکید كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميانه تقی خلفاپور گفت: شوراي اداري، شهرداري و شورای شهر آماده كمك به سرمايه گذاران بوده و سه نفر از كارشناسان فرمانداري نيز مسوول پيگيري و رفع مشكلات موجود دراجرای طرحها شده اند.
 فرماندار ميانه با بیان اینکه هيچ كس اجازه ندارد به سرمايه گذاران بی مهری کند گفت : من با قدرت تمام براي توسعه سرمايه گذاري كمك کرده و در صورت نياز مسائل ناموجه را رسانه اي کرده و با مردم نیز در میان خواهم گذاشت.
خلفاپور در ديدار مردمي اين هفته خود 5 ساعت پاي صحبتهاي ملاقات كنندگان نشست و درد دل هاي آنان را شنيد که قسمت زيادي از مسائل مطرح شده مربوط به مسائل و مشكلات شهرك انديشه و از جمله درخواست اهالي براي راه اندازي دستگاه خودپرداز بانكي در اين شهرك بود كه در این راستا مقرر شد شهرداري همكاري لازم را با حوزه بانك ملي معمول نمايد.
همچنین در اين ديدار كه مدير شركت آب و فاضلاب شهري ميانه نيز حضور داشت با توجه به تعطيلي اجراي پروژه شبكه دفع فاضلاب در این شهرک بر رفع هرچه سريع تر مسائل و مشكلات في مابين شركت آب و فاضلاب و پيمانكار مجري طرح تاكيد شد و فرماندار ميانه خواست با تعيين ضرب العجل اقدام قانوني براي از سرگيري پروژه صورت گيرد و در صورت عدم اقدام شركت پيمانكار دراسرع وقت، اين شركت خلع يد شده و پيمانكار ديگري براي ادامه اجراي پروژه تعيين شود.
راهكارهاي ارتقا سطح كمي و كيفي خدمات شهري در شهرك انديشه توسط شهرداري نيز از جمله مسائلي بود كه با حضور سرپرست شهرداري ميانه در اين ديدار مورد بررسي قرار گرفت و راهكارهاي لازم ارائه گرديد.
 جلیل خرده فروش سرپرست شهرداري میانه در اين ديدار از اجراي طرح زيباسازي ميدان اصلي شهرك انديشه، احداث آبنما، تامين وسايل مورد نياز مبلمان شهري، تامین سطلهاي زباله نیمه مکانیزه و اختصاص نیروی خدماتی بیشتر براي اين شهرك و نیز جمع آوري محل هاي نگهداري احشام بعد از طی مراحل قانونی از حواشي شهرك انديشه خبر داد.
وی همچنين جهت برآورد نيازهاي عمراني شهرك و الويت بندي در بودجه سال 91 قول مساعد داد و افزود: اجرای آسفالت شهرك انديشه منوط به اتمام عمليات اجراي طرح شبكه دفع فاضلاب در اين شهرك می باشد.

 

منبع: www.miyaneh.ir

 

 

1
1