- ارسال کننده: مهدی عزیزی تاریخ: ۹۳/۰۷/۱۶

برگزاری کلاس های انیمیشن سازی 3DsMax و بازی سازی Unity و برنامه نوسی PHP در پژوهسرای دانش آموزی با تدریس اینجانب

با سلام

بدینوسله به اطلاع می رساند که این ترم در کلاس های زیر تدریس خواهم داشت. از دانش آموزان مستعد و علاقه مند دعوت می کنم که در این کلاس ها شرکت نمایند.

ساخت انیمیشن های سه بعدی 3DsMAX

در این کلاس ها طریقه ساخت مدل های سه بعدی، چگونگی به حرکت در آوردن مدل ها و همچنین ساخت و نگاشت material ها آموزش داده می شود.

کلاس ها بصورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار می شود

 

 

 

بازی سازی Unity 3D

در این کلاس ها چگونگی ساخت بازی ها آموزش داده می شود. برای ساخت مدل ها از 3DsMAX استفاده می شود پس توصیه می کنم که علاقه مندان در هر دو کلاس 3DsMAX و unity شرکت نمایند.

 

کلاس ها بصورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار می شود

 

 

برنامه نویسی PHP 

برای ایجاد صفحات اینترنتی داینامیک از برنامه نویسی PHP استفاده می شود. برای اینکه شخصی بتواند یک برنامه نویس قوی شود باید سال ها در این زمینه کار کند و با 10 بار شرکت در کلاس PHP نمی توان سایتی ایجاد کرد که در عمل مفید باشد. ولی شرکت در این جلسات می تواند سکوی پرتابی برای رسیدن به اهدافتان باشد.

این کلاس فقط برای برادران برگزار می شود

 

 

 

 

هدف از تشکیل کلاس ها ابتدا یادگیری و سپس شرکت  دانش آموز در جشنواره  خوارزمی می باشد. اگر شخصی بتوانید در جشنواره خوارزمی رتبه اول را کسب کند علاوه بر معافیت از سربازی می تواند بدون کنکور در دانشگاه مورد نظرش پذیرفته شود.

همچنین کلاس های بازی سازی می تواند در آینده برای فرد در آمد زا نیز باشد. 

 

با توجه به اینکه بنده ساعات موظم را در پژوهشسرا تدریس خواهم کرد حضور یا عدم حضور دانش آموز، از نظر مالی برای من تفاوتی ندارد ولی اگر بتوانم مفید واقع شوم بسیار خوشحال خواهم شد.

 

 

برای ثبت نام به پژوهشسرای دانش آموزی مراجعه نمایید.

 

 

1
2
1 2