- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۷/۱۴

بازدید از خانه سالمندان + بازدید از مدرسه استثنایی ایثار + قدردانی رئیس اداره زندان میانه از دکتر مددی

بازدید اعضای ستاد خواهران دفتر دکتر مددی از خانه سالمندان

دهم مهرماه همزمان با روز جهانی سالمندان، خانم مددی؛مسئول امور بانوان دفتر نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی به منظور عیادت از سالمندان و اطلاع از وضعیت آنها به همراه جمعی از اعضای ستاد خواهران دکتر مددی از خانه سالمندان میانه بازدید نموده و در جشنی که بمناسبت روز سالمند از طرف اداره بهزیستی شهرستان میانه برگزار شده بود شرکت کردند.
در این مراسم که بمناسبت روز سالمند ترتیب داده شده بود جمعی از خیّرین و اعضای شورای شهر میانه نیز حضور داشتند.

------------------------------------------------------------------------

بازدید از مدرسه استثنایی ایثار به مناسبت روز ناشنوایان

به مناسبت روز ناشنوایان مسئول امور بانوان دفتر دکتر مددی؛نماینده محترم مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از مدرسه استثنایی ایثار بازدید نموده و با دانش آموزان و کارکنان این مرکز دیدار کردند.
در این دیدار آقای اسدی گزارشی از فعالیت های این مدرسه ارائه داده و مشکلات و کمبودها را تشریح کرد. وی همچنین از اعضای دفتر دکتر مددی بخاطر حس مسئولیت پذیری شان قدردانی و تشکر کرد.
خانم مددی؛مسئول امور بانوان دفتر دکتر مددی ضمن تبریک روز ناشنوایان خدمت کارکنان و دانش آموزان این مدرسه،قول داد مشکلات و کمبودهای مطرح شده را به نماینده محترم انتقال داده و تا برطرف شدن این مشکلات از ایشان پیگیر خواهد بود.

------------------------------------------------------------------------

قدردانی رئیس اداره زندان میانه از دکتر مددی

در هفته های گذشته طی بازدیدی که دکتر مددی؛ نماینده مردم شریف شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از زندان شهر میانه داشتند با زندانیان و کارکنان زندان دیدار و گفتگو کرده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برای ساعاتی با حضور در زندان به مشکلات زندانیان و خانواده های آنها گوش فرا دادند و به برخی از آنها رسیدگی کردند.
همچنین در این دیدار علیرضا قویدل؛رئیس اداره زندان میانه از نبود امکانات اولیه فرهنگی،ورزشی و رفاهی در بین زندانیان انتقاد کرد که دکتر مددی طی نامه ای از مسئولین اداره صنعت،معدن و تجارت و اداره ورزش و جوانان خواست تا امکانات مورد نیاز زندانیان را تهیه کنند که بعد از چند روز وسایل مورد نیاز با پیگیری دفتر دکتر مددی از سوی ادارات مزبور تهیه و تحویل زندان شد.
در همین راستا آقای قویدل رئیس زندان میانه طی نامه ای به دفتر دکتر مددی از پیگیری های نماینده محترم مردم شهرستان میانه در جهت تأمین نیازهای زندانیان قدردانی و تشکر کرد.

1
1