- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۷/۱۲

کشف بیش از 26 هزار قرص غیرمجاز از متهم میانه ای

سرهنگ خشتگر به مهر خبر داد:
کشف بیش از 26 هزار قرص غیرمجاز از متهم میانه ای/ منزلی که محل انبار و فروش آلات قمار و استعمال مواد بود
میانه – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف و ضبط بیش از 26 هزار قرص غیرمجاز از منزل یک متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد خشتگر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری متهمی به جرم انبار و فروش انواع قرص های غیرمجاز و نیز اسباب و آلات استعمال مواد مخدر و انجام قمار در شهرستان میانه خبر داد و گفت: با کسب اطلاعات لازم و انجام عملیات پلیسی برنامه ریزی شده، این فرد که اقدام به انبار کردن این آلات در منزل و سپس فروش آنها در مغازه خود می کرد، دستگیر و پس از انجام مراحل لازم و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وصول گزارش مربوطه و انجام اقدامات شناسایی و پلیسی، این فرد در منزل خود دستگیر شد که در جریان بازرسی های صورت گرفته از محل سکونت و مغازه این شخص، بیش از 26 هزار قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی در ادامه به فعالیت این فرد در زمینه مواد مخدر نیز اشاره و خاطر نشان کرد: علاوه بر این قرص های غیرمجاز، 48 دست آلات استعمال مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک و 112 دست آلات و ادوات قماربازی نیز از این فرد کشف و ضبط و در مراحل بعدی مشخص شد که متهم از منزل خود به عنوان محل دپو و انبار این آلات و ادوات و از مغازه نیز به عنوان محل فروش این اقلام استفاده می کرد.

خشتگر در بخش پایانی این گفتگو از کشف و ضبط بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از متهمی دیگر در هفته گذشته خبر داد و تاکید کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه اعمال خلاف قانون و مجرمانه ای که منجر به تباهی زندگی جوانان می شود، مراتب را با نیروهای پلیسی و انتظامی و از طریق پل ارتباطی همیشه در دسترس 110 در میان بگذارند تا هر چه سریعتر نسبت به برخورد با این موارد اقدام شود.

1
2
1 2