- ارسال کننده: از اعضا سایت... تاریخ: ۹۰/۱۰/۲۰

استادیوم 5 هزار نفری میانه افتتاح می‌شود.

با نصب چمن مصنوعی پس از 17 سال
استادیوم 5 هزار نفری میانه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با نصب چمن مصنوعی استادیوم 5 هزار نفری میانه به زودی این استادیوم افتتاح می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌اسبقیان در دور دوم سفرهای شهرستانی ضمن دیدار با فرماندار میانه از پروژه‌های عمرانی ورزشی بازدید کرد.
اسبقیان گفت: عملیات احداث استادیوم 5 هزار نفری میانه اتمام یافته و در حال حاضر رنگ آمیزی مجموعه اداری در حال اتمام است که به علت برودت هوا و فصل سرد نصب چمن مصنوعی انجام نخواهد شد و با نصب چمن این مجموعه  استادیوم بعد از 17 سال افتتاح می‌شود.
اسبقیان ضمن بازدید از پروژه بزرگ ورزشگاه 5 هزار نفری میانه افزود: استادیوم 5 هزار نفری میانه در دو سال اخیر روند خوبی را برای تکمیل پیموده و این روند حاصل نظارت دقیق و پیگیری‌های فرماندار میانه و دفتر فنی اداره کل بوده که با افتتاح این استادیوم فوتبال شهرستان میانه به آرزوی دیرینه خود خواهد رسید.
 مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار کرد: ورزش قهرمانی شهرستان میانه حق بزرگی بر ورزش کشور دارد. 
اسبقیان در ادامه افزود: برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه پنج ساله استان، توجه به مقوله ورزشی الزامی و باید در پایان سند چشم انداز پنج ساله ورزش آذربایجان‌شرقی در بین سه استان برتر کشور جای بگیریم و جامعه ورزشی استان شایستگی این عنوان را دارد و برای دستیابی به این مهم باید حرکتی هدف‌دار و سریع در برنامه‌ها داشته باشیم.
وی استعدادها و ظرفیت‌های ورزش میانه را بسیار بالا دانست و گفت: برای اینکه از این ظرفیت‌ها در راستای کسب افتخارات ملی بهره ببریم باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌ها و بخش سخت افزاری شهرستان شود.
اسبقیان در بخش دیگری از سخنان خود، به مدال‌ها و افتخارات ورزشی ورزشکاران میانه اشاره کرد و گفت: کسب دو مدال توسط یوسف کرمی و فرزاد عبداللهی در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگ ژو را نقطه عطف ورزش استان و کشور بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر خواهان این هستیم که میانه پایتخت ورزش قهرمانی کشور معرفی شود باید زیرساخت‌های آن توسعه یابد و در ابتدای سال 91 استادیوم 5 هزار نفری و بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی رزمی آذربایجان‌شرقی در سه طبقه و پنج سالن ورزشی افتتاح خواهد شد. 
اسبقیان در خصوص سرانه شهرستان گفت: سرانه ورزشی شهرستان میانه از 37 صدم مترمربع است که بعد از تمام پروژه‌ها در دست ساخت به 68 صدم مترمربع افزایش می‌یابد که چهار پروژه در حال اجرا است که سالن‌های  ولی‌عصر میانه و سالن ورزشی ترکمنچای در دهه مبارکه فجر افتتاح می‌شود.
اسبقیان افزود: برای توسعه ورزش این شهرستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با شناخت کافی از ظرفیت‌های این شهرستان، برنامه‌های خود را اجرا خواهیم کرد.

منبع:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901020000278

1
1