- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۳/۰۷/۰۸

مشکل سند مالکیت مردم میانه حل می شود

تبریز  ایرنا- معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه گفت: به زودی شاهد حل مشکل اسناد مالکیت مردم شهر میانه از جمله ساکنین شهرک های اقماری خبرداد.

 

اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از راه اندازی دفتر نمایندگی املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان در میانه خبر داد وافزود: با پیگیری های مستمر معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه، امام جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دفتر نمایندگی املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان در خیابان فنی و حرفه ای راه اندازی شده است تا پاسخگوی نیاز مردم در جهت رفع مشکلات اسناد مالکیتی باشد.

وی اظهارکرد: اکثریت اراضی مردم ، بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان مشاع بوده و به این علت مردم بلاتکلیف مانده بودند که با راه اندازی دفترنمایندگی املاک و مستغلات بنیاد مستضعفان مشکل اسناد مردم در حال بررسی و رسیدگی است همچنین در این راستا جلسه ای نیز با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزارشد.

حیدری آزاد از زحمات و خدمات مرادی مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام (ره) و شیبانی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان تقدیر و تشکر کرد وگفت: مردم به دلیل مشکل سند مالکیتی خود در صدور پروانه های ساختمانی و دیگر موارد با مشکلات بی شماری رو برو بودند که با ایجاد نمایندگی گرفتاری اکثریت مردم که بدون سند هستند رفع خواهد شد.

1
1