- ارسال کننده: سید محمدعلی تاریخ: ۹۳/۰۷/۰۲

سردار سیف الهی و حیدری آزاد با خانواده شهیدان میانجی دیدار کردند

3

سردار سرتیپ دکتر رضا سیف الهی مشاور نظامی مقام معظم رهبری و  اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهیدان میانجی با خانواده ایشان که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند، دیدار کردند.
سردار سیف الهی در این دیدار با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، پیروزی ایران اسلامی در مقابله با دشمنان را حاصل دلاوری جوانانی همچون شهیدان میانجی خوانده آنها را چشم و چراغ شهرستان میانه و ایران اسلامی عنوان کرد.
مشاور نظامی مقام معظم رهبری با بیان آیاتی از سور مبارکه قرآن کریم جایگاه والای شهیدان نزد خداوند را یادآور شده افزود: شهیدان به همه نسل ها، عصرها و زمان ها حامل پیام قرآنی هستند و باید رفتار ایشان درس زندگی، اسوه همه قرار گیرد.
سردار سیف الهی خطاب به مادر بزرگوار شهیدان میانجی گفت: این شهیدان تربیت یافته این خانواده و دامن پاک شما مادر بزرگوار هستند و نیت و رفتار شما این عظمت را خلق کرده است و ما افتخار می کنیم که به دستبوسی شما شرفیاب شده ایم.
وی افزود: شک نکنید که خداوند با عنایت های خود از شئونات برکت این شهیدان بخاطر مصیبت هایی که تحمل نموده اید بهره مند خواهد کرد.
سردار سیف الهی با بیان اینکه مهمترین خواسته انسان سلامتی است، اهداف شهدا را به دور از خواسته های نفسانی خوانده، هدف از در طبق اخلاص گذاشتن جان شیرین خود را  عزت و عظمت ایران اسلامی یاد کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه والای خانواده شهیدان بخصوص مادر بزرگوار ایشان، صبر و شکیبایی در مقابل این مصیبت را عنایت خداوند دانسته دعای خیر ایشان را خواستار شد.
حیدری آزاد الگوپذیری رفتاری از شهدا را لازمه سعادت انسان در مراحل مختلف زندگی عنوان کرده، ایشان را چراغ راه زندگی توصیف کرد.
لازم به ذکر است سه شهید بزرگوار این خانواده یک تن از ایشان اولین شهید انقلاب اسلامی از شهرستان میانه در قیام مردم شهرستان و دو شهید دیگر در جبهه های نبرد حق علیه باطل به فیض شهادت نائل شدند.
در پایان این دیدار نماز ظهر و عصر در منزل خانوده ایشان اقامه شد.
 

اشتراک گذاری در: کلوب · فیسبوک
1
1