- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۷/۰۲

آقای مددی تعامل بهتر از تخریب است!(پاسخ به شبهات گاهنامه"امت و ملت")

اخذدستور بررسی احداث کارخانه پتروشیمی در میانه در ملاقات حضوری مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه و انتشار آن درسایت های محلی واکنش گاهنامه " ملت و امت" متعلق به آقای مددی دیگر نماینده میانه در مجلس را به همراه داشته است.

نگارنده مطلب مدعی است روابط عمومی دفتر مهندس حسینی در انتشار این خبر از بیان واقعیت ها خودداری کرده وعنوان میکند:

"طرح احداث کارخانه پتروشیمی در میانه اولین بار توسط مهندس کیافر نماینده میانه در دوره ششم مجلس مطرح شده اما به دلیل اینکه آقای کیافر در اواخر دوره ششم انرژی خود را صرف جنجال های بی حاصل سیاسی نموده ،فرصت پیگیری در این زمینه را نداشته و اقداماتشان بی حاصل مانده است."

نویسنده به گمان خود با بیان این واقعیت !! پیگیری های مهندس حسینی  را زیر سوال برده و مانع از ثبت آن در کارنامه عملکرد شان شده است.

در این مقاله دفتر ارتباطات آقای مددی مدعی است احداث کارخانه پتروشیمی میانه حاصل مکاتبات ایشان با وزارت نفت است.هرچند درج تصویر مکاتبات ایشان با وزارت نفت از زحمت ما کاسته و خود پاسخ سوالات متعددی است که ذهن مخاطب را درگیر میسازد لذا جهت تنویر افکار عمومی نظر همشهریان محترم را به موارد ذیل جلب می نمائیم:

1- دی ماه سال 92 پیشنهاد آقای مددی با عنوان" احداث یک واحد پتروشیمی با خوراک اولیه گاز طبیعی"به وزارت نفت تقدیم میشود.در پاسخ به این درخواست معاون محترم وزیر نفت،با بیان اینکه محصولات مشابه در تبریز و استانهای همجوار میانه  تولید میشود و هم چنین این طرح با سیاست های وزارت نفت در نقطه مقابل قرار دارد، رسما و به صورت مکتوب مخالفت خود را با پیشنهاد آقای مددی اعلام میکند. طبیعی است که پس از دریافت این پاسخ آقای مددی از رسانه ای کردن آن خودداری کند.اما نکته بسیار جالب اینجاست که آقای مددی در گاهنامه امت و ملت مینویسد: بعد از اخذ موافقت !!(کدام موافقت؟) به علت عدم وجود سرمایه گذار بخش خصوصی و عدم ایجاد امید کاذب در مردم این خبر را منتشر نکرده ایم.

2- مهندس حسینی پس از هماهنگی با مسئولین وزارت نیرو جهت تامین آب مورد نیاز این کارخانه در ملاقات حضوری با وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس زنگنه سد شهریار را به عنوان منبع تامین آب کارخانه پیشنهاد داده اند که این طرح مورد موافقت قرار گرفته و جناب آقای زنگنه در پاسخ به درخواست مهندس حسینی پی نوشت فرموده اند:

"جناب آقای شعری مقدم اگر وزارت نیرو رسما تخصیص آب بدهند،میانه نقطه مناسبی برای احداث GTPاست ،ظاهرا آن وزارتخانه به طور اصولی با این کار موافقت داردلذا پیگیری شرکت پتروشیمی جهت دریافت نهایی الزامی است."

اذعان وزیر نفت به این نکته که میانه نقطه مناسبی برای احداث کارخانه پتروشیمی است حاصل ارائه راه کار وپیشنهاد مناسب و منطقی مهندس حسینی است .این به آن معنی نیست که دیگران مرتکب فعالیت های بی حاصل سیاسی شده اند بلکه نشان از درایت مهندس حسینی و پیگیری هایشان از مسیر متعارف و صحیح بوده است.

3- مهندس حسینی پس از دریافت دستور وزیر نفت در جمع فعالان خبری میانه با بیان این مطلب که احداث این کارخانه در میانه نیاز به همکاری تمام مسئولین شهرستان دارد خواستار مشارکت و تعامل آقای مددی در این زمینه شدند. حضور فعالان خبری و اخبار منتشر شده گواه بر ادعای ماست.

4-  رویکرد تخریب عملکرد سایر رقبا ، بین اذهان عمومی دیگرجایگاهی ندارد. مردم به آن سطح از شعور سیاسی رسیده اند که بهایی به این مسائل ندهند.امید است به جای تخریب همکارتان (در روزنامه ای که خود مدیرمسئولش هستید )گزارشی از عملکردتان ارائه دهید.

5- آقای مددی! اگر نگران وضعیت بیکاری جوانان شهرمان هستید و خود را مسئول این وضعیت میدانید نباید از باز شدن گره آن توسط همکارتان ناخرسند باشید.با انتشار این مطالب اجازه ندهید فرصت های مهم این چنینی از دست بروند. درخواست مردم میانه تعامل شما با مهندس حسینی است .با کوتاه کردن دست مداخله جویان فرصت خدمت را از دست ندهید.زمان کمی باقی است.ومن ا...توفیق

 

1
2
3
1 2 3