- ارسال کننده: موبایل سلیمانی تاریخ: ۹۳/۰۶/۳۱

به مناسبت روز جهانی گردشگری نام میانه در سایت سازمان جهانی گردشگری ثبت شد!

پیرو صورت جلسه ی اولین نشست کمیته ی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری معاون محترم استاندار و فرمانداری ویژه ی میانه قرار شد مراسم گرامیداشتی در روز جهانی گردشگری در میانه برگزار شود.

سایت سازمان جهانی گردشگری UNWTO به اعضای خود در اقصی نقاط جهان پیغامی مبنی بر ثبت عنوان "جشن روز جهانی گردشگری" در کشور،استان،شهر و منطقه ی خود خبر داد.

شهرستان میانه  پس از شاهرود و زاهدان سومین شهردر ایران و  هشتادو هشتمین شهر در جهان است که برای گرامیداشت روز جهانی گردشگری اعلام آمادگی کرده است که عنوان کامل مراسم آن به انگلیسی با نام Commemorating the International Day of Tourism و به اختصار CIDT ثبت شد.

میانهگرامیداشت روز جهانی گردشگر در میانه

این روز بهترین فرصت برای شهر است تا با عملکردی منحصر به فرد و مطلوب نام خود را در عرصه ی جهانی عرضه کند. هم چنین برگزار کنندگان جشن روز جهانی گردشگری می توانند عکس ها و گزارش مربوط به خود را در صفحه ی فیس بوک و تویتر این سازمان به اشتراک بگذارند تا در معرض دید جهانیان قرار گیرد! چقدر خوب بود تا با راه اندازی جشنواره ی سیب با شرکت مردم محلی روستای توشمانلو به پیشواز این روز می رفتیم.جزئیات پیام برنامه شهر میانه در روز جهانی گردشگری به شرح ذیل ثبت شد:

میانه در سایت سازمان جهانی گردشگری

 

جهت اطلاع بیش تر رجوع شود به آدرس :

http://wtd.unwto.org/content/share-your-celebrations-wtd2014

 

در این آدرس می توانید درباره ی میانه در سایت سازمان جهانی گردشگری دسترسی داشته باشید( فایل پیوست pdf):

http://wtd.unwto.org/event/commemorating-international-day-tourism-0

 

1
1