- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۶/۳۰

صحبت های نمایندگان میانه در جلسه شورای اداری در مورد فولاد آذربایجان

نماینده مردم میانه با اشاره به واگذاری فولاد میانه به بخش خصوصی خواستار تعیین تکلیف امنیت شغلی تمامی کارکنان رسمی و قراردادی شرکت فولاد آذربایجان شد.

محمدعلی مددی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه باحضور سردارسرتیپ پاسدار سیف الهی حضور وی در شهرستان را مایه مباهات وسبب طرح مسائل سیاسی و امنیتی و پیگیری آنها از سوی ایشان خواند.

وی با بیان اینکه زمینه سازی و توسعه سازی ، زیرساخت خصوصی سازی است افزود: واگذاری به بخش خصوصی، اصل 44 قانون اساسی در جهت توسعه همه جانبه و پایدارکشور می باشد اما نباید در قانون اعمال سلیقه کرده ، چوب حراج به بیت المال زده و افرادی را از نان خوردن انداخت.

مددی بااشاره به اشتغال 550 نفری در شرکت فولاد میانه افزود: از این تعداد تنها 241 نفر به رسمیت شناخته شده و تکلیف مابقی افراد و 250 نفر قبولین آزمون استخدامی فولاد در هاله ای از ابهام بوده که امیدواریم با پیگیری سردار سیف الهی نه تنها از میزان اشتغال شرکت کاسته نشده بلکه روز به روز شاهد افزایش اشتغال در این شرکت باشیم.

نماینده مردم میانه ناپایداری دربحث اشتغال شرکت را سبب تبعات سیاسی، اجتماعی در منطقه عنوان کرده گفت: بیکاری از مشکلات عمده جامعه اسلامی ایران است که نیازمند تدبیرو چاره اندیشی است. 

******************

سید بهلول حسینی با بیان اینکه اجراو استقرار عدالت و مکارم اخلاقی از مهمترین اهداف انقلاب است اظهارامیدواری کرد که این اصول اساسی انقلاب برای مردم بیش از پیش ملموس شود.

دیگر نماینده مردم میانه در جمع اعضای شورای اداری شهرستان پیگیری در امور را سبب نتیجه خوانده افزود: توجه به اصل و محتوای انقلاب سبب خواهد شد تا به اهداف اصلی انقلاب دست یافته و عدالت و مکارم اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی افراد جامعه ساری و جاری شود.

حسینی با تقدیر از حضور سردار سیف الهی در شهرستان میانه ایشان را بکی از عناصر اصلی انقلاب عنوان کرده اظهارامیدواری کرد که حضور ایشان باعث خیرو برکت در شهرستان شده و با پیگیری ایشان شاهد حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغال در شرکت فولاد آذربایجان در جهت رفع دغدغه موجود شهرستان باشیم

1
1