- ارسال کننده: سید محمدعلی تاریخ: ۹۳/۰۶/۳۰

سردار سیف الهی: امام خمینی (ره) بنیانگذار عزت و عظمت نظام و مردم ایران است

سردار سرتیپ پاسدار دکترسیف الهی گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار عزت و عظمت نظام و مردم غیورایران اسلامی ایران است.

مشاور نظامی فرماندهی کل قوا و معاون امنیت داخلی و سیاسی شورای امنیت ملی درجمع اعضای شورای اداری شهرستان میانه حضور خود در شهرستان شهیدپرور میانه به دعوت معاون استاندارو فرماندارویژه شهرستان میانه، دوست و برادر قدیمی خود را مایه افتخارو مباهات خواند.

وی بااشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس که یادآور مقاومت، ایثارو سلحشوری ملت به پاخاسته ، مستقل والهی و خدایی ایران اسلامی است ، یادو خاطره شهیدان نظام از جمله شهدای هشت دفاع مقدس و شهدای شهرستان میانه را گرامی داشته افزود:ثبات و امنیت کشور مقدس ایران در سایه اهل بیت (ع) ، امام راحل ، شهدا وروشن بینی الهی و پایمردی رهبرمعظم انقلاب حاصل آمده که باید این نعمات را قدر بدانیم.

وی با تاکید بر نعمت رهبری الهی در جامعه اسلامی ایران افزود: مصالح یک ملت و کشور را نمی توان با شعار پیش برد بلکه این بینش و تدبیر رهبرجامعه است که سبب پایداری و استمرار یک نظام است.

دکترسیف الهی به وضعیت اسف بار عراق اشاره کرده به مقایسه نقش رهبری در جامعه اسلامی ایران و نقش رهبری در جوامع دیگر پرداخته افزود: بینش و تحلیل سیاسی و تدبیرو درایت در بحرانهای زمان از جمله خصوصیات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است که باعث اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی در صحنه های بین المللی شده است.

وی به ائتلافهای چندگانه غرب از جمله 1+5 ، ائتلاف غرب در مقابل روسیه درخصوص اوکراین ، ائتلاف داعش در منطقه اشاره کرده گفت: فقط ظاهر این ائتلافها دربردارنده این مسائل بوده و درباطن آنها منفعت طلبی و سودجویی دولتهایی نظیر آمریکا و اسرائیل نهفته است.

دکترسیف الهی با اشاره به احادیث و آیات مختلف به پیروزی همیشگی حق بر باطل اذعان  داشت : جنس جمهوری اسلامی ایران از حق بوده و در تمامی مسائل و بحرانها ، به حول و قوه الهی ایران سربلندو همیشه مقتدر اسلامی پیروز خواهد شد

1
1