- ارسال کننده: مجتمع مسکونی آیاز(میانه - اندیشه جنوبی - کوچه سعدی تاریخ: ۹۳/۰۶/۲۸

انتخاب مدیر ساختمان یاس


پس از همفکری و مشورت ساکنین ساختمان یاس  مدیر این بلوک انتخاب شد که متن صورتجلسه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

صورتجلسه تعیین مدیر بلوکB1(ساختمان یاس)

1)   مالکان و ساکنین بلوک  B1 (ساختمان یاس)با همفکری و مشورت یکدیگر در تاریخ 1393/06/26 آقای خلیل جانی را به عنوان مدیر ساختمان انتخاب کردند.

2)     نام ساختمان یاس برای نام بلوک انتخاب گردید

3)طبق این صورتجلسه مدیر ساختمان میتواند در جلسات هیات مدیره مجتمع به نمایندگی مالکان واحدهای ساختمان شرکت نماید و تصمیمات وی یا هیات مدیره و یا مدیر مجتمع مورد قبول کلیه مالکین و ساکنین بلوک میباشد.

4)مسئولیت جمع آوری شارژ بلوکها به عهده مدیر ساختمان یا نماینده وی میباشد.

5)پس از جمع اوری شارژ بلوک , مدیر ساختمان سهم بلوک B1 (ساختمان یاس)از هزینه های عمومی مجتمع آیاز را پرداخت کرده و مابقی پول را در صندوق ذخیره ساختمان نگهداری خواهد کرد.

6)مدیر ساختمان هزینه های اختصاصی بلوک B1 (ساختمان یاس)را از صندوق ذخیره ساختمان پرداخت خواهد کرد .

7)در صورت هر گونه هزینه عمومی مجتمع مدیر ساختمان بایستی سهم بلوک B1 (ساختمان یاس)را از صندوق ذخیره ساختمان پرداخت کرده و اگر موجودی صندوق کافی نباشد آنرا از ساکنین بلوک دریافت خواهد کرد.

8)مسئولیت صندوق ذخیره ساختمان به عهده مدیر ساختمان میباشد.

9)به موجب این صورتجلسه , رعایت مفاد آیین نامه اجرایی ساختمان بر تمامی ساکنین ساختمان ضروری بوده و مسئولیت عواقب آن بر عهده فرد خاطی میباشد.

10)کلیه مالکان و ساکنین مجتمع آیاز ملزم به پرداخت حق شارژ در تاریخ مقرر میباشند و طبق قانون (قانون تملک آپارتمانها) عدم سکونت یا خالی بودن واحد دلیلی برای عدم پرداخت حق شارژ نمیباشد.

11)مدیر ساختمان باید در نگهداری صندوق ذخیره ساختمان نهایت تلاش خود را بکار گیرد و در صورت هر گونه طرح عمرانی (از قبیل رنگ آمیزی نرده ها, چراغ روشنایی و غیره ... ) بایستی موافقت اکثریت بلوک را جلب کند.

12)این صورتجلسه در دوازده بند تنظیم شده و کلیه مالکین و ساکنان بلوک B1 (ساختمان یاس)با امضای این صورتجلسه موافقت کتبی خود را با آن اعلام میکنند.

 

1
1