- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۳/۰۶/۲۱

مهندس حسینی: ملاحظه کاری و انتظار را بیش از این جایز نمیدانم

مهندس حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی جداگانه به وزاری محترم بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی و  وزیر نیرو خواستار ارائه توضیح در مورد :

"علت عدم جدیت در اتمام طرح تامین آب شرب میانه  علیرغم مهیا بودن منابع مالی و امکانات فنی "

و"توضیح در خصوص علت عدم تجهیز بیمارستان میانه به دستگاه سی‌تی‌اسکن" شد.


نماینده میانه در تشریح تذکرات خود: پیگیریهای غیرکارشناسی ، شتاب زده و غیراصولی که معمولا با انگیزه های تبلیغاتی انجام میشود را از عوامل تاخیر در اجرای طرحهای فوق دانست و اذعان کرد: اگرمسائل ازمسیرغیرمتعارف و با اهداف خاص پیگیری شود نتیجه ای جزضایع شدن حقوق مردم و تاخیر در اتمام طرح ها نخواهد داشت. ناهماهنگی در پیگیری ها نیز سبب میشود دستگاههای اجرایی طبق مصالح خودشان عمل کنند .

مهندس حسینی ضمن اظهار گلایه از عدم تحقق وعده های قبلی درخصوص خرید دستگاه سی تی اسکن  علیرغم تمدیدهای مکرر زمان آن افزود:

اینجانب به جهت احساس مسئولیت و دغدغه نسبت به مشکلات درمانی شهرستان، انتظار و ملاحظه کاری را بیش از این جایز نمیدانم و علاوه برآنکه از طریق مجلس پیگیر هستم از سایر کانال ها نیز برای تجهیز بیمارستان میانه به دستگاه سی تی اسکن اقدام خواهم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اهمیت آب شرب برای مردم میانه طولانی شدن اتمام این پروژ را غیر منصفانه دانست و خاطرنشان کرد:

این طرح بایستی اواخر سال 93 به بهره برداری میرسید اما متاسفانه وزرات نیرو به اواخر سال 94 موکول کرده که تلاش میکنیم این مدت زمان را به اوایل سال 94 تقلیل دهیم.

تذکرات کتبی نمایندگان که در جلسه علنی مجلس از سوی حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا قرائت شد.

 

1
1