- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۶/۱۸

درد دلی با امام جمعه محترم حاج آقا حامدی

به نام خدا

امام جمعه محترم بدون مقدمه سر اصل موضوع میروم درشهرستان میانه دغدغه های زیادی برای مردم وجود دارد تریبون نماز جمعه بهترین جای است که میشود اینگونه مسائل را مطرح کرد البته شما به عنوان امام جمعه شهرستان بارها این مسائل را مطرح کرده اید اما متاسفانه به علت عدم حضورتان در شهر این گفته ها در حد حرف باقی مانده است جریان گذر ماشین های سنگین  از راه های مواصلاتی  و خیلی از مسائل مطرح شده و عملی نشده توسط شما بیان شده است حاج آقا حامدی آیا در شهر گشت و گذاری کرده اید آیا دیده اید در فصل کاری چه تعداد کارگردر میدان بسیج تا عصر دنبال کار هستند آیا چهره بیمار و کسل کننده شهر را دیده اید چقدر به شهردار میانه درباره مسائل شهری گوشزد کرده اید شما به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر میباشید کدام یک از بندهای  آیین نامه به طور کامل در میانه اجرا شده است

(الف- بررسی معضلات و ویژگی‌های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی آن منطقه وجود دارد، و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع این معضلات و انعکاس آن به شورای فرهنگ عمومی استان.

ب- تلاش برای حذف سنت‌های غلط رایج و تشویق مردم بر حفظ و تقویت ارزش‌های دینی، مذهبی و فرهنگی منطقه.

ج - ارائه گزارش سالانه از وضع فرهنگ عمومی شهرستان و ایجاد زمینه همکاری با سایر شهرستان‌ها برای فعالیت در جهت ارتقای فرهنگ عمومی منطقه.

د- ارائه برنامه‌ای مدّون و همسو برای هماهنگ کردن دستگاه‌ها، نهادها، مراکز و مؤسسات دولتی و غیردولتی در شهرستان برای فعالیت در زمینه مسائل فرهنگی .

هـ برنامه‌ریزی در جهت اجرایی کردن تصمیمات اتخاذ شده در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، از طریق ملزم کردن مدیران دستگاه‌ها ونهادهای شهرستان.

و- اتخاذ شیوه‌های تشویقی و نظارتی در شهرستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به منظور اعتلا و شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف.

 ز- بررسی آثار فرهنگی مترتب بر سیاست­ها و اجرای طرح و برنامه­های اقتصادی، اجتماعی در شهرستان به منظور اطمینان از همسویی و عدم مغایرت آن­ها با اصول سیاست فرهنگی کشور و استان و ابلاغ نتیجه به دستگاه­های اجرایی شهرستان.

 ح- مطالعه سیاست­های فرهنگی ابلاغی از مرکز استان و کشور، اظهار نظر نسبت به موضوعات مطروحه و تهیه گزارش­های مورد نیاز استان برای اصلاح فرهنگ عمومی در شهرستان­ها و پی­گیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح شهرستان)

حاج آقا حامدی جوان میانه ای چه گناهی کرده که متولد و ساکن میانه است باندبازی های عده ای نفس مردم را گرفته تنها شما میتوانید داد این مردم نجیب را باز پس بگیرید برایتان دعا میکنم تا همیشه در احقاق حق مردم مظلوم میانه کوشا باشید

1
1