- ارسال کننده: قوجامان تاریخ: ۹۳/۰۶/۱۳

شب ز اسرار نماینده شهر میانه هم آگاه است!

 بازار  اقتصاد و  صنعت کشورمون یکی دوسالی است که کساد و بی رونق شده   و سیاستمداران برای اینکه زنجیر حمایت  عوام الناس پاره نشه مجبورند که دست به ابتکارات و اختراعات سیاسی خاصی  بزنند   از توزیع ارزاق بین نیازمندان که بیشتر خاطره سیب زمینی های آن مرد رفته را در ذهن تداعی میکند تا برگزاری کلاس های کنکور رایگان برای دانش آموزان میانه  تبریک های و تسلیت های فله ای ... و تا کسی میخواد انتقادی بکنه که آقای نماینده شما اگر خیر بودید و هستید چرا خیرتون قبلا و بعدا به ما کمتر میرسید  و الان شتاب گرفته طرفداران عوام چاق کن! ایشان را با علی (ع) مقایسه میکنند و میگن شب ز اسرار فلانی هم آگاه است! ... تا میخوای بگی آقای نماینده شما کارتان قانونگذاریست و جذب بودجه های چشم گیر برای شهر نه دور زدن  مردم  با کارهایی که مصداق مسکّن کم اثر رو داره میبینی تنها در میدان سیاست باید مورد حمله طرفدارانشان باشی ..

 

شب که جای خودش رو به روز میده  قهرمانان و نام آواران شهرمون عرق جبین میریزن و  مدال و رتبه ای کسب میکنن تا میخوان برگردند خونشون میبینن آقای نماینده اومدن مهمونی تا عکس یادگاری بگیرن روابط عمومی نماینده عزیزمون هم چند عکس از منزل ایشون میگیره و بیشتر از رتبه و مقام قهرمان تقدیر نماینده رو برجسته میکنه ... چه میشود کرد کار خیر است دیگر ! خدا اجرتان دهد .

 

مستمندان

 

 شاید عده ای بگن مگر تقدیر کردن و کمک کردن و کلاس رایگان گذاشتن و کارت هدیه پخش کردن کار بدیه که به فلان نماینده شهرمون خرده بگیریم ؟ باید به اونا عرض کرد که شما راست میگید برای مردمی که امیدشون از آمار اشتغال و تورم و  صنعت و ... نا امید شده باید هم  کلاس رایگان گذاشت تا صداشون در نیاد و تازه شکر گزار خداشون هم باید  باشن که همین هم اگه وجود نداشت کسی صداش در نمی اومد .

آقایان نماینده میشه یه آماری از کارهای دوران نمایندگیتون ارائه بدید ... به خدا خسته شدیم از دیدار شما با فلان قهرمان و بخشش های میلیونی و بی حساب و کتاب شما ! این پولها از کجا میاد به کجا میره  خسته شدیم از نمایش تصویر نامه های پیگیری شما ، شهر میانه داره به قهقرا میره چه تدبیری کرده اید ؟ مهاجراتها از میانه شتاب گرفته چه فکری کرده اید ... جواب تاریخ را چه خواهید داد. به خدا این صندلیها لرزانند .. تکیه بر دل مردم بزنید که شما رو در تاریخ ثبت کنند ...  میخواهید خیرات کنید مگر مرید علی (ع) نیستید ؟پس مثل مولا باشید و روزها در پی عدالت باشید و تورم و اشتغال و صنعتمان را حل کنید .. با بی عدالتی ها و باند بازیها ها مبارزه کنید  در تاریکی شب برای ما یتیمانمان طعام پخش کنید چرا که دل شب محرم سر الله است ...

ای نخبگان شهر من خسته نشیم و سکوت نکنیم که ذره ای مانده تا ذهنمون رو بین این بسته های غذا محاصره کنند و از دورادور به ریش نداشته یمان بخندن!

 

توزیع ارزاق مددی

 

1
1