- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۶/۱۱

رییس اداره راه و شهرسازی میانه پاسخگو باشد

می گویند روزی گاندی برای دفاع از حقوق ملتش به جلسه ای دعوت بود. خود را با قطار رساند ولی در بین راه لنگه کفش را گم کرد او نیز لنگه دیگرش را رها کرد و پابرهنه خود را به جلسه رساند. حاضرین جلسه با دیدن وضع او خندیدند و گفتند حتما پا برهنه می خواهی از حقوق ملتت دفاع کنی . او نیز با لبخندی آرام حاضرین را نگاه کرد و گفت علت تاخیرم این بود لنکه کفشم را گم کردم و آن لنکه کفش دیگرم را کنار ریل قطار بیرون آوردم و جا گذاشتم که اگر پابرهنه ای آن را پیدا کرد یک جفت کفش داشته باشد نه لنکه کفشی!!!!!!!!!

بارها از اداره راه و شهرسازی میانه انتقاد کرده بودیم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم بجز کم لطفی ریاست قبلی!!!!

آقای رییس اینکه در جاده های مواصلاتی شهرمان نقاط کور وجود دارد سخنی نیست! خروجی های جاده نیز فاقد روشنایی است همچون تقاطع فولاد!!!! شکایتی نداریم . اینکه تونلها روشنایی مطلوبی ندارند گله نداریم  چون خودشما بهتر از ما می دانید ولی عکس العملی نشان نمی دهید . خود شما بهتر می دانید تابلوهای دیجیتالی که در ورودی تونل شماره 5 نصب کرده اید خراب شده است ولی رسیدگی نمی کنید و نیازی به تذکر نیست چون فایده ای ندارد.

اما رییس محترم: هنگامی که شب بالین بر تخت می گذارید آیا آسوده خاطر هستید . سئوال این است چرا در شب تونل شماره 5 مسدود می باشد ؟ می گویند آسفالت ریزی صورت می گیرد ؟ مگر شب چنین فعالیتی انجام می دهید ! با خود فکر نکرده اید که شاید اتفاقی بیفتد تصادفی  رخ دهد خانوده ای داغدار شود راننده ای متحمل خسارت مالی شود! واقعا جای تاسف است .

ساعت 12 شب بود تونل مسدود ! با خود گفتم مسبب این بی احتیاطی کیست؟ تونل را مسدود کرده اید اعتراضی نیست چرا چند متر مانده هشدارهای لازم را نداده اید! از کنار گذر عبور کنید !آیا این کنار گذر مطمئن است یا خیر!

همین موقع دو تریلر با هم برخورد کردند خدا را شکر خسارت جانی آن چنانی نداشت ! ولی افسوس همه معترض بودند که چرا تونل مسدود بود! همین مسدود بودن تونل شاید در تصادف عامل موثر باشد که اگر تونل باز بود تصادفی رخ نمی داد !

آقای رییس محترم : بسته بودن تونل در شب کار صحیحی نیست اگر توضیح قانع کننده ای نداشته باشید خواهشمند است دیگر در شب تونل را مسدود نکنید  تا مجبور به استفاده از کنار گذر باشیم کنار گذری که امنیتی ندارد !

آقای رییس محترم توجه کنید تابلوهای میلیونی شما چند روز بعد از نصب خراب شده اند اگر همت کنید از این تابلوها نیز می توان جهت آگاهی سازی از بسته بودن تونل استفاده کنید نه اینکه راننده با سرعت بیاید و در جلوی ورودی تونل متوجه شود که چه اتفاقی افتاده است .

1
1