- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۰/۱۰/۱۳

بازدید فرماندار میانه از دبستان فاطمه زهرا(س)

 

فرماندار شهرستان میانه با اشاره به اینکه در سال  جاری مدارس متعددی در حال ساخت و یا اتمام مراحل ساخت می باشند از جمله مسکن مهر اندیشه ، صادقی پور، دخترانه فرهنگ ،  خیام و ... به سرعت اجرایی پروژه های مدرسه سازی در شهرستان تاکید کرد.

 

 

در پی احساس مسئولیت یکی از شهروندان در خصوص وضعیت ساختمان دبستان فاطمه زهرا(س) سراغ فرماندار شهرستان میانه رفتیم که از این مدرسه بازدید می کردند. 
تقی خلفاپور در این بازدید که مدیر آموزش و پرورش منطقه میانه ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، معاون آموزش و پرورش و مسوول روابط عمومی فرمانداری  نیز حضور داشتند افزود: چندمین بار است که به این مدرسه می آیم و به وضعیت این مدرسه توجیه هستم.
وی اضافه کرد: در خصوص تمامی مدارس بصورت دوره ای برنامه دارم و به بهانه های مختلف بازدیدهای مستمر از مدارس انجام داده و در خصوص این مدرسه  باید بگویم که براساس برنامه در سال 91 تخریب و باز سازی خواهد شد.
خلفاپور با اشاره به اینکه مدارسی هست که وضعیت بدتری دارند خصوصاً در روستاهای دور دست  که با کمک خیرین برای آنها برنامه داریم زیرا اعتبارات دولتی محدود است. 
فرماندار شهرستان میانه در ادامه با اشاره به درخواست اولیا برای ثبت نام فرزندانشان در مدرسه فاطمه زهرا (س) افزود: اولیا حساسند که فرزندانشان را در این مدرسه ثبت نام نمایند که در این راستا  وضعیت مدرسه با توجه به بازدید انجام گرفته فعلاً قابل قبول است.
وی همچنین گفت: ما هم دوست داریم بودجه به حدی  باشد که همزمان چند پروژه اجرا کنیم چرا که توان آن را داریم و مردم هم ملاحظه می کنند پروژه ها که شروع شده  با چه سرعتی به اتمام می رسد . 
خلفاپور در پایان افزود: من قبول دارم که چنین مدارسی در شان دانش آموزان ما نیست و اطمینان می دهم که به جد پیگیری بازسازی مدارس باشیم چون خوشبختانه پیگیری هایمان نتیجه می دهد . 
در این بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه میانه با تشکر از حساسیت ویژه  فرماندار محترم شهرستان و اولیای محترم از اولیای محترم خواست چنین درخواستهای را در اداره آموزش و پرورش مطرح کنند چرا که  مدیران مدارس از چنین درخواستهایی استقبال می کنند .
اسمعیل بایگان افزود : وزارت آموزش و پرورش در چندسال اخیر بهترین مدارس را در این شهرستان ساخت و ساز کرده از جمله پروین اعتصامی – آزادگان – مسکن مهر – ابتدائی هدف – پهلوان اجلی – شهید مطهری – عفاف – حکمت و آیت ا... میانجی صادقیه – تیزهوشان  راهنمایی متوسطه دخترانه – شهید بهشتی و تعداد کثیری سالن ورزشی و نماز خانه و ...
وی با اشاره به برنامه سال آتی برای تخریب و بازسازی افزود : کل مجموعه هنرستان غفور رئیسی – شهید باقری – مریم – خدیجه کبری ( دخترانه فرهنگ ) فاطمه زهرا(س ) و ابوذر از پروژه های مهم تخریب و نوسازی در سال آینده به شمار می روند.
بایگان با اشاره به اینکه اگر قرار باشد مقایسه کنیم استحکام بنای مدارس با ساختمان هایی که ما برای سکونت از آنها استفاده می کنیم  قطعا چنین مدارسی وضعیت مطلوب تری دارند و اولیای محترم نباید نگران باشند. 

 

مبنع :

http://www.gaflannews.ir/city/443--n.html

1
1