- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۶/۰۵

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت در میانه

میانه - خبرگزاری مهر: شهردار میانه از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
همایش پیاده رویبه گزارش خبرنگار مهر، جلیل خرده فروش چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: بمناسبت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای کارمند بویژه شهیدان بزرگ انقلاب، رجایی و باهنر و همچنین برای گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، همایش بزرگ خانوادگی صبح جمعه از میدان نماز این شهر تا مقابل اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش و نشاط اجتماعی و تأثیر آنها بر روح جامعه و کارمندان افزود: پیاده روی یکی از ساده ترین و در عین حال کارآمدترین ابزارهای انسان برای تندرستی و حفظ سلامتی است و بنابراین امیدواریم این گونه فعالیت های ورزشی محدود به زمان های خاصی نبوده و در طول سال آحاد و اقشار مردم به ورزش و ساده ترین روش آن، یعنی پیاده روی، ترغیب شوند.

شهردار میانه با ضروری دانستن انجام فعالیت های ورزشی به کارمندان سازمان تحت مدیریت خود توصیه کرد: برای افزایش روحیه، نشاط و سلامتی در راستای خدمت خالصانه عوامل شهرداری میانه به مردم شریف این شهرستان، تا حد امکان صبح مسیری از خانه تا اداره را پیاده طی کنند.

وی در ادامه به معضل ترافیک شهری، افزایش بی رویه اتومبیل های شخصی شهرستان و تردد بی رویه و ایجاد ترافیک سنگین در سطح خیابان های شهر نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروزه شاهد افزایش میل به تنبلی و بی تحرکی و استفاده از وسایل نقلیه بخصوص اتومبیل های شخصی در شهر هستیم و شهروندان علاقه ای به پیاده روی، حتی در مسیرهای کوتاه، از خود نشان نمی دهند که این امر هشداری جدی در خصوص سلامتی شهروندان است.

خرده فروش گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و اجرای همایش هایی مانند همایش های بزرگ پیاده روی، مردم و بویژه کارمندان ادارات را با ورزش آشتی داده و اهمیت تحرکاتی همچون پیاده روی را برای سلامت بدن انسان در جامعه و میان اقشار مختلف نهادینه کنیم.

شهردار میانه در پایان با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده روی با مشارکت شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد که این همایش با حضور پرشور تمام اقشار مردم و بخصوص مسوولان و کارمندان برگزار شود.

همایش پیاده روی

1
1