- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۳/۰۶/۰۴

دیدار دکتر مددی با مصطفی کواکبیان؛ دبیرکل حزب مردمسالاری

در راستای دیدارها و رایزنی های دکتر مددی؛ نماینده محترم مردم شریف شهرستان میانه با شخصیت های مختلف سیاسی به منظور ایجاد آشتی و تعامل در فضای سیاسی کشور، هفته گذشته ایشان با آقای مصطفی کواکبیان؛ دبیر کل حزب مردمسالاری و نماینده ادوار سابق مجلس شورای اسلامی در دفتر روزنامه مردمسالاری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دوستانه و صمیمی دو طرف در مورد موضوعات مختلف سیاسی بحث و تبادل نظر کردند و راهکارهای خود را برای همگرایی بیشتر جناحها و احزاب سیاسی کشور در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام و منافع ملت ارائه نمودند.
 دکتر مددی تعریف و نهادینه شدن احزاب و قبول آن از طرف دولتمردان، با در نظر گرفتن فعالیت های قانونمند نهادهای مدنی که از زیرساخت های لازم برای تحقق جامعه مدنی و مردمسالاری دینی می باشند را لازم و ضروری دانست. نماینده مردم میانه تصریح کرد: اگر این زیرساخت ها آماده باشد در اینصورت می توان امید داشت که توسعه سیاسی در جامعه اتفاق بیافتد.
در این دیدار دوستانه همچنین دو طرف بر ایجاد آرامش در فضای سیاسی کشور،تعامل و همگرایی جناح ها و گروههای سیاسی،ایستادگی و پافشاری بر سر منافع ملی و تبعیت از فرامین راهگشای مقام معظم رهبری تأکید کردند.

دیدار دکتر مددی با مصطفی کواکبیان؛ دبیرکل حزب مردمسالاری

1
2
1 2