- ارسال کننده: اسماعیل مختاری تاریخ: ۹۳/۰۵/۳۱

جوابیه به مطلب ادعای بی نظمی در امور مدرسه شاهد

به دنبال درج مطلبی در اخبار میانه با عنوان بی نظمی در امور مدرسه شاهد و ...  توسط یکی از دانش آموزان همشهری شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس شاهد، جوابیه ای توسط همکاران محترم معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه تهیه و به اطلاع بنده و مدیر محترم سایت رسید که قسمتهایی از توضیحات مسئولین مربوطه را درج می کنم.

همشهری عزیز  طبق اطلاعات برگه راهنمای شرکت در آزمون ورودی و ثبت نام در مدارس شاهد در روزی که بطور تقریبی زمان اعلام نتایج روز شنبه 93/5/11 اعلام شده بود برای دریافت نتیجه آزمون به مدرسه مراجعه کرده و با در بسته مدرسه مورد نظر مواجه شده بود. در نتیجه از این موضوع بعنوان بی نظمی در امور مدرسه یاد کرده بود.

با توجه به اطلاعی که عموم اولیاء دانش آموزان از روزهای فعالیت مدارس دارند در نظرات همان مطلب هم به ایشان متذکر شده بودم که طبق معمول تمام مدارس کشور، در تیرماه و مرداد ماه فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای ثبت نام و انجام سایر امور مراجعان باز هستند در نتیجه مراجعه ی ایشان برای دریافت نتیجه آزمون ورودی در روز شنبه غیر موجه هست و ذکر تاریخ تقریبی اعلام نتایج به معنی باز بودن مدرسه در روز مذکور (شنبه 93/5/11) و اعلام نتایج در همان روز در مدرسه نبوده است.

طبق اعلام مسئولین مربوطه، نتایج آزمون یک هفته زودتر از تاریخ تقریبی اعلام نتایج آماده شده و به اطلاع شرکت کنندگان که بصورت حضوری یا تلفنی جویا شده بودند رسیده است و این همشهری عزیز نیز چنانچه همان روز یا روزهای قبل به مسئولین مربوطه در اداره مراجعه یا تماس تلفنی می گرفتند از نتیجه آزمون با خبر می شدند و مسئولین مدرسه نیز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه پاسخگوی مراجعان بوده اند.

بنابراین ادعای بی نظمی در امور مدرسه شاهد توسط این همشهری، قضاوتی عجولانه و به دلیل عدم اطلاع از زمان فعالیت مدارس در تابستان بوده است و اگر بعد از دیدن درب بسته مدرسه (در روزی که باید بسته باشد) به مسئولین مربوطه در اداره مراجعه می نمودند راهنمایی شده و از نتایج آزمون نیز مطلع می شدند.

وظیفه اخلاقی خود می دانم از طرف خود و مدیر سایت از همکاران محترم معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه خصوصاً مسئولین امور مدارس شاهد و مسئولین مدرسه شاهد بخاطر سوء تفاهم رخ داده در پی درج خبر مذکور پوزش خواسته و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمت خالصانه خواهانیم.

1
1