- ارسال کننده: مهدی احدی تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۹

دور شدن عوامل تنش زا از شهرداری و ایجاد تحولی آشکار

اگر  کامنت ها و مطالب روابط عمومی شهرداری را در روزهای اخیر مروری بکنیم به وضوح تغییر بیان و نگرش شهرداری را خواهیم دید. نظرات تند و غالبا هجمه ای به نظراتی منطقی و نرم تبدیل شده اند طوری که همشهریان خود را نرنجانده و به آینده شهر امیدوار میکنند. آقای محمدی در مطلبی این نظرات و مطالب را گرد هم آورده اند که دیدنشان خالی از لطف نیست.

به نظر میرسد این دلیل تغییر رفتار در شهرداری بی ارتباط به دور شدن حماسه سازان و بادمجان دور قاب چینان از اطراف شهردار نباشد. کسانی که به ظاهر بنای دوستی با شهردار گذاشته و از راه رفاقت وارد شده بودند ولی در این میان به منافع و مدارج شخصی خود می اندیشیدند و با مطالب اغراق آمیز و مسخره برای بزرگنمایی شهردار میانه بیشتر ایشان را مایه مضحکه سایت های شهر کرده بودند. شهریور پارسال مطلبی بسیار جالب در این مورد از آقای «ک» درج شده بود که خود مطلب موجود نیست ولی جوابیه ای که داده شده بود شاید یادآور حرکتهای ناباورانه ایشان باشد که چگونه  یک فرد میتواند این چنین ناشیگرانه محبوب خود را به زمین بزند!

http://mehdi85.miyanali.com/1

بنده به شخصه از شهرداری محترم بخاطر این حرکت آگاهانه در جهت دور کردن عوامل تنش زا از شهرداری و تغییر رفتارشان بسار ممنونم. باشد که با چنین حرکتهایی به آینده این شهر امیدوار شویم.

 

1
1