- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۸

آقای شهردار ایمنی کار در اولویت است

چند ماهی است که شاهد جدول کشی و ... در بلوار زینبیه هستیم متاسفانه مسئول اجرایی ایمنی کار را در نظر نگرفته است . آقای شهردار این هدیه که قرار است امسال به مردم خونگرم و شهیدپرور شهرمان بدهید علاوه بر آنکه از روند اجرایی کند روبه رو است همچون تمامی پروژه هایی اجرایی که در بعضی مواقع نصفه کاره رها شده است . این درخواست را می نماییم که امید می رود در اولین فرصت یعنی همین امروز اگر خواهان دادن هدیه کوچک به مردم هستید هنگامیکه در لاین به سمت تبریز در حرکت هستیم روبروی ورودی شهرک مدنی ، کناره های جدول تازه به صورت چاله است اگر چه شاید تاکنون اتفاقی رخ نداده باشد و اگر هم اتفاقی رخ بدهد شاید خسارت جانی نداشته باشد ولی حتما خسارت مالی خواهد داشت . آقای شهردار شاید در آن موقع بگویید که مگر نمی دیدید که پروژه در حال اجرا است که خود را به آن سمت سوق داده اید !!!!!!!! شاید خود را توجیح کنید ! ولی وجدانا آخرت خود را آباد کنیم !

آقای شهردار این بلوار در بعضی نقاط عریض و و در بعضی نقاط حتی شاید دو خودرو با مشکل عبور کنند!!! شاید مهندسین شما توجیح کنند ولی به فکر آینده باشید این طرح در حال حاضر با مشکل ترافیک روبه رو است فردا چه خواهید کرد!!!!

خیابان امام شمالی که وصل می شود به این بلوار !!! به فکر آن تاکسی نبودید که در آن میدان کوچک دور می زد ! حال چه کند!!!!!!

این هدیه شما چقدر هزینه داشت ؟؟

آقای شهردار به عنوان یک شهروند سئوالی که می توان پرسید چرا اجرای پروژه کوچک این همه طول می کشد ؟ مگر پروژه در حد ملی است یا رو گذر یا زیرگذر ایجاد می کنید ! خیابان طبقاتی ایجاد یا پروژه در حد منوریل است ! چند عدد جدول و چند کیلوگرم آسفالت بکار می رود که می توان در عرض چند روز این هدیه را به مردم داد ؟!!!!!!!

در شهرهای دیگر در عرض یک روز خیابان را آسفالت می کنند دیروز با امروز فرق می کند . دیگر مردم این همه عذاب نمی کشند!!!!!

1
1