- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۵

ادعای شهردار میانه : شهربازی مدرن با حمایت شورای شهر می سازم !!!!!!

در جلسه ای که با همت و تلاش فرماندار محترم برگزار شد : شهردار میانه که در موضع دفاع از شهرداری و مردم میانه رو به روی پیمانکاران نشسته بود، با انتقاد شدید از مدت قرارداد شهربازی که بالغ بر  30 سال است، گفت:  متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که طولانی بودن زمان قرارداد تنها شهر بازی شهرستان در سالهای گذشته، در طول زمان سبب راحتی خیال پیمانکاران و کاستن آنها از خدمات کیفی و کمّی شهربازی شده است.
 

 


شهردار میانه با بیان این موضوع که بنده شخصاً هیچگاه خانواده و فرزندانم را به چنین شهربازی نمی آورم، اظهار داشت: مردم میانه مردمی بافرهنگ و اصیل هستند، مردم شریف میانه حاضرند هزینه های بیشتری صرف کنند امّا از امکانات و خدماتی استفاده کنند که در شأن شهرستان ویژه میانه باشد و نه وسایل دست چندمی که زمانشان سالهاست که گذشته و حتی کوچکترین بچه ها را نیز به هیجان نمی آورد. دیگر زمان تاب بازی و الاکلنگ گذشته و بچه های امروز میانه می خواهند از بهترین امکانات و تجهیزات مهیج  که در مراکز استانها وجود دارد، استفاده کنند، و بنده بعنوان شهردار میانه و نوکر مردم و خادم این خاک، چنین شهر بازی ای را برای این شهرستان ویژه شایسته نمی دانم.

 

پس از ایراد سخنرانی و انتقاد شدید اللحن توسط شهردار میانه، محمد جواد زارعی پیمانکار شهربازی میانه با عصبانیت تهدید به تعطیلی شهربازی کرد و ادعای جمع کردن وسایل و تجهیزات تا چند روز آتی کرد و گفت دیگر حاضر به کار کردن در شهرستان میانه نیست و فشار بیش از این از سوی مسئولین را قبول نخواهد کرد.

 

با توجه به سخنان رد و بدل شده می توان گفت که شهردار محترم  ادعا کرد؛ قادر است جای خالی وی را در شهرستان پر کند و قطعاً در فاصله ای نه چندان طولانی یک شهربازی مجهز و مدرن در محل شهربازی کنونی توسط شهرداری و با حمایت شورای اسلامی شهر میانه ساخته خواهد شد.

سئوالی که به ذهن می رسد با توجه به شواهد موجود اعم از طرح بازگشایی حرم امامزاده - طرح تعریض خیابان منتهی به بیمارستان جدید- فضای سبز و میدان بزرگ شهر و  پروژه های دیگر که در حد حرف و یا کاغذ مانده است آیا می توان به این شهرداری امید بست که در آینده نزدیک بهترین شهربازی را دایر نماید ؟ منظور از اینده نزدیک کی است؟ همین پروژه هایی که در سطح شهر اجرا می شود و با روند کند صورت می گیرد نشان از این است که نمی توان امید بست .

آقای شهردار محترم همانطور که در جلسه مشاهده کردید فرماندار محترم با مدیریت خوب خود پیمانکار را به ادامه فعالیت دعوت کرد و ایشان نیز قول مساعد داد . آقای شهردار باید به دست و پای سرمایه گذاران افتاد تا این شهر آباد شود ! اگر قرار باشد سرمایه گذاران را از این شهر فراری داد دیگر شهر میانه باید تبدیل به روستا باشد ! مگر شهرداری توان ایجاد پارکینگ طبقاتی دارد یا مجتمع تجاری می تواند بزند! اگر اشتباه می گویم چرا تا کنون اجرا نشده است ! در اکثر شهرها شهرداری با همکاری بخش خصوصی باعث پیشرفت شهر می شود ! شما عزیزان حتی نتوانستید شهربازی را به حد نرمال برسانید حال ادعا می کنید بهترین شهربازی را دایر می کنید در صورتی که می گوید خانواده و فزرندانم را به این شهربازی نمی آورم!!!!!!!!

و باز هم در این جلسه فرماندار محترم تعصب خود را به این شهر نشان داد و عملا ثابت کرد میانه لیاقت بهترین ها را دارد .

1
1