- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۵

نشست سرپرست اداره فرهنگ وارشاد با انجمنهای فرهنگی هنری و اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حقی سرپرست اداره و کارکنان و کارشناسان این اداره نشستی صمیمی با انجمن های فرهنگی ،هنری و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات مجمتع فرهنگی هنری فجر میانه برگزار شد.

این نشست که با حضور روسای انجمن های فرهنگی و هنری و اعضای فعال آنها و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید و در مورد مسائل و مشکلات پیش روی انجمنها و هنرمندان بحث و بررسی انجام پذیرفت .
هنرمندان و اعضای فعال انجمن ها در سخنانی به بیان مشکلات خود پرداختند که عمده آنها نبود امکانات سخت افزاری از جمله بهبود بخشیدن به وضعیت سالن های نمایشی و مجهز نمودن آنها ، رسیدگی به وضعیت ساختمان قدیمی مجمتع فرهنگی هنری فجر،اختصاص مکانی ویژه و مناسب بمنظور نگه داری لباس های نمایشی ، تاسیس انجمن های جدید از جمله موسیقی , اختصاص اعتبارات نقدی    به انجمن ها ، برپایی جشنواره های شهرستانی با مشارکت بیشتر انجمن های فرهنگی هنری ، سهولت در اعطای مجوز اجرا و برپایی نمایشگاه ها و همچنین اعطای تسهیلات و حل مشکلات بیمه و مسکن و ... اشاره کردند .
گفتنی است در این نشست حقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور مسؤولین و هیات امنای انجمنها،و اعضای فعال انجمنها ،خبرنگاران،مسؤولین سایتها، با گوش فرا دادن به خواسته های هنرمندان ، ضمن پاسخگویی به سوالات آنها  با اشاره به این موضوع که در چارچوب قوانین و اختیارات و با توجه به وضعیت مالی موجود اظهار امیدواری کردند با تحقق وعده های آقای کاراندیش معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که نسبت به شهرستان میانه داشتند در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن بسیاری از این مباحث و مشکلات خواهیم بود .
همچنین کارشناسان اداره در موارد ضروری و مسائل مربوط به واحدها، پاسخوگوی سوالات حاضرین شدند.

1
1