- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۱

خانمحمدی به مهر خبر داد: بازار بزرگ میانه در کام آتش/ اقدام سریع آتش نشانان مانع از گسترش حریق شد

تبریز – خبرگزاری مهر: مسئول آتش نشانی میانه از وقوع حریق در بازار بزرگ این شهرستان در ساعات اولیه صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.

مجید خانمحمدی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در محل وقوع این آتش سوزی گفت: ساعت 6 صبح امروز و پیش از شروع بکار بازار بزرگ میانه، بر اثر اتصال سیمهای برق یکی از مغازه های بازار، شاهد وقوع آتش سوزی دراین محل بودیم.

وی در ادامه با اشاره به واکنش سریع و انجام تمهیدات اطفاء حریق از سوی اتش نشانان میانه در این خصوص اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت گزارش این آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی و تجهیزات اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند که با تلاش چند ساعته این نیروها آتش سوزی در همان مراحل ابتدایی مهار شد.

مسئول آتش نشانی میانه در خصوص میزان خسارات این آتش سوزی نیز تصریح کرد: خوشبختانه بدلیل وقوع این سانحه در ساعات ابتدایی روز و پیش از آغاز بکار بازار، تلفات جانی و مصدومی در این آتش سوزی وجود نداشت اما شدت آتش سوزی در همان مراحل ابتدایی موجب سوختن کامل یک باب از مغازه های بازار در آتش و وارد آمدن خسارات جدی به یکی دیگر از واحدها شد که اقدام سریع آتش نشانان مانع از گسترش حریق به دیگر مغازه ها و بروز خسارات بیشتر شد.

 
1
1