- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۵/۲۰

بهنام محمودی: اگر روزی ببینیم تاثیر گذار نیستم استعفا میدهم/ درصدی از دنیای ورزش فاصله نگرفته ام

بهنام محمودی: اگر روزی ببینیم تاثیر گذار نیستم استعفا میدهم/ درصدی از دنیای ورزش فاصله نگرفته ام

عضو شورای شهر کرج گفت : حتی درصدی از دنیای سابق خودم فاصله نگرفته ام و اگر روزی بدانم که دیگر برای این مردم مفید نیستم ، از کرسی سیاست انصراف میدهم.

 

گروه استانی  «تیتریک» ؛ بهترین اسپکر آسیا در دیروز و عضو شورای شهر کرج در امروز گفت : صادقانه میگویم که دنیای من همیشه دنیای ورزش  و خدمت به مردم در چهارچوب قانون تنها هدف و آرزوی من است.

 
 ...

بهنام محمودی متولد ۵ ادریبهشت ۱۳۵۹ اهل شهر میانه ، والیبالیست سابق تیم ملی والیبال و از اسطوره های ورزشی ایران است و او را از نسل طلایی والیبال ایران به شمار می آورند.

 

زمانی سایت فدراسیون جهانی والیبال او را به عنوان یکی از بهترین اسپکرهای آسیا نامید و نقطه اوج بازی وی در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۴ آتن در توکیو بود که در مقابل تیم های ملی ژاپن، کانادا و استرالیا عالی ظاهر شد ، تا جایی که عنوان بهترین زننده سرویس در این مسابقات را کسب نمود و فقط دو امتیاز تا کسب عنوان امتیازآورترین بازیکن فاصله داشت.

 

محمودی در حال حاضر عضو شورای شهر کرج است و در مهرشهر سکونت دارد و استاد دانشگاه تربیت بدنی نیز می باشد.

 

در یکی از مکانهایی که ورزش دوستان او را به چنگ آورده و در حال گرفتن عکس یادگاری با وی بودند  و همزمان هم افرادی مشکلات خود را با او در میان میگذاشتند و چاره جویی میکردند ،  وی را اسیر چنگال رسانه ای خود کرده و دو سوال سخت از او پرسیدیم.

 

... 
 

آیا آقای بهنام محمودی که قهرمان ورزش و محبوب دلهای مردم بود و روزی وارد دنیای سیاست شد ، اکنون نیز قهرمان مردم در دنیای سیاست هست یا نه ؟

 

و اینکه دنیای سیاست بهتر است یا ورزش ؟

 

  وی در جواب اینگونه پاسخ داد: من خود را یک مرد سیاسی نمیدانم بلکه شعار من همیشه ، ورزش بوده و ورزش نیز باقی خواهد ماند.

 

والیبالیست سابق تیم ملی والیبال و اسطوره ورزشی ایران در سالهای گذشته ادامه داد: همیشه سعی کرده ام که نماینده تمام اقشار مردم شریف این جامعه باشم و مطمئن باشید که هرگز درگیر سیاست و بازی های آن نمیشوم و همیشه نماینده مردم باقی خواهم ماند.

 

 
 

بهنام محمودی اظهار داشت : تلاش زیادی کرده ام تا بتوانم با صداقت به مردم خدمت کنم و از نخست هم که گام در این راه گذاشتم ، نیتی جز این در سر نداشتم و همین جا هم اعلام میکنم آماده هستم تا هرکاری که از دستانم در چهارچوب قانون بربیاید برای کوچک و بزرگ مردم ، بخصوص جامعه ورزش انجام دهم.

 

وی افزود : من بهنام محمودی در همین جا اعلام میکنم اگر ببینم روزی دیگر ، برای خدمت به مردم تأثیر گذار نیستم از این کرسی انصراف داده و بیرون می آیم.

 

بهنام محمودی در پایان با تأکید بر اینکه من خود را از مردم میدانم و خدمت به آنان در چهارچوب قانون تنها هدف من است خاطر نشان کرد : حتی درصدی از دنیای ورزش فاصله نگرفته ام.

1
1