- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۸

دستاورد فرهنگی شهرداری در هفته ای که گذشت .

 

شهرداری امسال ثابت کرد که با تمام مشکلات پیش رو و فراز و نشیب ها که در کار اجرای و پیاده کردن اهداف خدماتی دارد, هیچوقت از کار فرهنگی غافل نیست و نخواهد بود در هفته ای که گذشت دستاورد فرهنگی شهرداری با حمایت مالی و برنامه ریزی با اجرای تئاتر خیابانی با موضوع طنز اجتماعی بمدت 4 روز آغاز شد که علاقمندان ضمن حضور در پیرامون هنرمندان خودشان با نگاه با صفای خود و تشویق عزیزان هنرمند خود مهر تایید بر حرکت فرهنگی شهرداری زده و بعد تماشای تئاتر طنز اجراشده یک دل سیر خندیدند و راضی از کار خیربروبچه های کمدی شهر  به منازل خود مراجعه کردند . و نشان دادند که همیشه خریدارهنر هنروران شهرشان هستند .

جدید

جدید

حضور مسئولین صدیق و هنردوست و هنر پرور شهرشان نشان از حمایت جانانه از این گروه بود که هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و خوش درخشیدند .

 

جدید

 

جدید

جدید

حضور شهردار مردمی و حمایت از جوانان و علاقمندان حفظ طبیعت نشان از آینده نگری و ارج گذاشتن به نیت پاک و بی ریای دوستاران طبیعت پاک بود که در روز جمعه به اطراف پل تاریخی دختر گردهم آمدند که با قداست اقدامشان زیبایی دوباره به این اثر خاموش ولی پر درد ببخشند و مرحمی باشند بر بی تفاوتی کسانی که به تاریخ و گذشته نیاکانمان بی تفاوتند .

جدید

جدید

جدید

جدید

ثمره تلاش جمیع حاضرین با صفای دوستاران و رفتگران مردم نهاد طبیعت علاوه بر اهداء برخی کادوها به محضر این عزیزان ، دعوت شهردار شهرشان به صرف شام به افتخار جمع حاضر و قرارداشتن روز خبرنگار که متقارن با آنروز بیاد ماندنی بود آن دوستان نیز افتخار داده در یک جمع صمیمی بر سر یک سفره سبز و یکدلی کنارهم این دو روز بیادماندنی را در آلبوم خاطراتشان حک نمایند .

جدید

جدید

1
1