- ارسال کننده: موسی اصلانی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۸

پیام تشکر و قدردانی آقای پیمان سلیمانی مسئول انجمن مردم نهاد رفتگران طبیعت میانه

بسمه تعالی

بحمدالله با شرکت مردم فهیم میانه و شهروندان طبیعت دوست و حمایت های دلسوزانه ی  شهردار و کارکنان دلسوز این نهاد توانستیم به خیر و خوشی سومین برنامه ی پاکسازی رفتگران طبیعت میانه را مورخ 17 مرداد 93 در جوار پل دختر برگزار کنیم.

از تمام عزیزانی که در این برنامه حضور داشتند و هم چنین شهروندان و سروران گرامی که در برنامه های قبل همراه گروه خود بودند ولی نتوانستند در این برنامه حضور یابند قدردانی به عمل می آوریم.

سومین برنامه ی پاکسازی رفتگران طبیعت با شور و نشاطی مضاعف از برنامه های قبل به پاس حمایت های ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر،تربیت بدنی و انجمن های کوهنوردی ، هیئت دوچرخه سواری ، خبرنگاران  ، هنرمندان، شاعران ، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم و فرهنگیان ، بازنشستگان دادگستری ، وکلا ، فعالان اجتماعی، تحصیل کردگان عالی در رشته های مختلف، چه آنان که از قلم بنده ی حقیر افتادند همه و همه برگزار شد که سر تعظیم در مقابل ایشان فرود آورده و قدردانی به عمل می آوریم. هم چنین جا دارد از شورای شهر نیز تقدیر و تشکر بعمل آورده و به ویژه قدردانی کنیم از شرکت گستر تنظیف ایرانیان اسپانسر برنامه های گروه که از این پس با ما بیش تر همراه خواهند بود.

امید است در برنامه های آتی این عزیزان و سایر شهروندان گرامی به گروهی که متعلق به خود مردم و به فکر آینده ی سبز شهرمیانه است هرچه پررنگ تر بپیوندند.

با تشکر – سلیمانی صدیق

عکس : امیدکوهی

1
1