- ارسال کننده: نوید نویدیان تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۵

خشتگر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات : خیابانهای میانه پاسخگوی حجم بالای ترافیک نیست

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهر پارکینگ خودرو به اندازه کافی وجود ندارد و با مشکل ترافیک روبه‌رو هستیم، گفت: ظرفیت خیابان‌های شهر دیگر جوابگوی حجم بالای تردد خودروها نیست.  

به گزارش خبرگزاری فارس از مبانه، محمد خشتگر امشب در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته پلیس از کاهش جرائم خشن در سطح شهرستان میانه خبر داد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های همگانی به صورت چهره به چهره برای کنترل مواجهه با وقوع جرم در سطح شهر اجرا شده است، افزود: تاکنون 60 مورد طرح پاکسازی از قبیل عملیات تخریب اماکن و ...  به صورت هفتگی در سطح شهرستان اجرا شده است.

هشتگر برخورد بر اساس رفتار علمی را یکی از اولویت‌های برنامه‌های پلیس در سطح شهرستان میانه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر پلیس برای ایجاد امنیت و بر اساس محله محوری و تعالیم امر به معروف و نهی از منکر گام برداشته است و در انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

وی از آمادگی نیروی انتظامی شهرستان میانه و ارائه پیشنهاد به شهرداری در خصوص احداث پارک پلیس و ارتقای دوربین مدار بسته سطح شهر به دو برابر میزان فعلی و اتصال دوربین‌های مدار بسته بازار بزرگ و نصب چندین دوربین در نقاط مختلف شهر از جمله شهرک اندیشه خبر داد.

خشتگر اظهار کرد: در حال حاضر تمام زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری به منظور زیر پوشش قرار دادن دوربین‌های مدار بسته موجود در سطح شهر مهیا است که باید مردم و و بازاریان و اصناف و مسئولان شهر همکاری بیشتری برای اتصال این دوربین‌ها به سیستم مرکزی پلیس داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهر پارکینگ خودرو به اندازه کافی وجود ندارد و ما با مشکل ترافیک روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: ظرفیت خیابان‌های شهر دیگر جوابگوی حجم بالای تردد خودروها نیست و احداث پارکینگ اختصاصی در نقاط پر ترافیک شهر و بازگشایی خیابان‌ها یکی از الزامات رفع معضل ترافیک در سطح شهر میانه است.

وی با اشاره به اینکه نهادها و ارگان‌های دولتی باید بر مجموعه‌های زیر پوشش خود از جمله پارک‌ها نظارت دقیق داشته باشند، خاطرنشان کرد: پلیس نیز در تامین امنیت و فراهم کردن امکانات امنیتی به روز و تجهیز این اماکن در کنار سایر ادارات به وظایف خود عمل خواهد کرد.

خشتگر از اجرای طرح خوشایندسازی محیط‌های نظامی خبر داد و افزود: برای این طرح آماده دریافت تمام نظرات و طرح‌های همشهریان به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعه‌کنندگان هستیم.

وی با اعلام اینکه فرماندهی انتظامی شهرستان میانه رتبه اول در مراجعات حضوری در استان را در اختیار دارد، از مردم شهرستان میانه خواست تا با تماس با مرکز 110 مشکلات خود را سریع‌تر از مراجعه حضوری در میان بگذارند.

در این نشست خبرنگارانی از خبرگزاری‌های استان همچون فارس، مهر، ایسنا، ایرنا و سایت‌های خبری میانا و  صدای میانه و مطبوعات قافلان حضور داشتند و  از زحمات خبرنگاران، نمایندگان و مدیر مسئولان آنان در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم با اهدای لوح یادبود، تقدیر به عمل آمد.

1
1