- ارسال کننده: محمدحسین بهبودی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۴

گوشه هایی از نحوه فعالیت گلزار مومنین در میانه

گوشه هایی از نحوه فعالیت گلزار مومنین در میانه

گوشه هایی از نحوه فعالیت گلزار مومنین در میانه

در سال 1368 عده ای از شخصیتهای دلسوز میانه وقتی احساس کردند در مزار شهدا دیگر جایی برای دفن اموات وجود ندارد و چیزی نمانده که مردم جنازه ها را در منازلشان دفن کنند. آستینها را بالا زدند و با تشکیل جلسات مستمر و دعوت عموم اقدام به جمع آوری کمک نمودند و اراضی مورد نیاز را خریداری کردند که مالکین هم زمینهای خود را با قیمتهای بسیار ناچیز و یا به صورت رایگان در اختیار هئیت موسس قرار دادند متعاقب آن موسسه ای بنام گلزار مومنین به ثبت رسید و شخصیت حقوقی پیدا نمود. علاوه از افرادی که هم اکنون فعالیت دارند عده دیگری در این مجموعه فعالیت داشتند که متاسفانه برخی از آنها دار فانی را وداع گفتند که خداوند اجر و پاداش به آنها عنایت فرماید و عده دیگری به دلایل مشکلات شخصی نتوانستند ادامه همکاری دهند که خداوند به آنها نیز طول عمر و توفیق عطا فرماید.برخی دیگر با اهداء چاه برای تامین آب مورد نیاز در این امر خیر مشارکت نمودند که خداوند رحمتشان کند.

از اوایل مهر ماه سال 1373 بهره برداری از گلزار مومنین آغاز شدو تا این تاریخ منشور گلزار مومنین رعایت شده است که بحمد ا... در معرض دید همگان قرار دارد.

هم اکنون به گوشه هایی از نحوه فعالیت گلزار مومنین اشاره میکنیم:

ماده 1 : نوع فعالیت - کلیه فعالیتهای گلزار مومنین غیر سیاسی و غیر انتفاعی بوده و ضمن رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران طبق اساسنامه فعالیت مینماید.

ارکان موسسه :

الف - مجمع هئیت امناء

ب - هئیت مدیره

ج - بازرسان

ماده 9مجمع هئیت امناء به تعداد 11 نفر تشکیل و عالی ترین مرجع تصمیم گیری در گلزار مومنین میباشد که بصورت عادی یا فوق العاده تشکیل میشود.

تبصره - فعالیت هئیت امناء افتخاری میباشد.

ماده 17گلزار مومنین دارای هئیت مدیره ای مرکب از 7 نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل می باشد.

تبصره 5 ماده 22مدیر عامل پس از بررسی و تائید صلاحیت وی توسط نیروی انتظامی مجاز به فعالیت می باشد.

تبصره 1 ماده 24یک نسخه از تمامی گزارشهای تهیه شده توسط بازرسان به نیروی انتظامی ارسال میشود.

تبصره ماده 25گلزار مومنین موظف است سالیانه تراز مالی و بیلان و لیست اموال را به نیروی انتظامی ارائه نماید.

ماده 26 : از طریق جمع آوری هدایا . قبول اعانات و وصیت و وقف بودجه گلزار مومنین تامین میشود.

ضمن تقدیر و تشکر از عموم مسلمانان که تا این لحظه در اداره این مجموعه مردمی نهایت لطف و محبت و همکاری را مبذول داشته اند و نهادها و ارکانهایی که همواره یار و یاور خدمتگزاران خود در گلزار بوده اند و از حمایت مادی و معنوی دریغ نداشته اند انتظار میرود کماکان در این امر خیر اهتمام ورزند

 

 

1
2
3
1 2 3