- ارسال کننده: سید محمدعلی تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۴

عده های مددی درباره آب شرب ، MRI ، سی تی اسکن ، راه سرچم - میانه ، استراحتگاه سرچم و بیمارستان امام

مددی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز با اشاره به مشکلات فروان پیش روی شهرستان میانه بخصوص در حوزه آب شرب ، بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستان ها و همچنین  آب روستایی و ناتمام ماندن راه سرچم - میانه به فعالیت های انجام پذیرفته افزود : در آینده نزدیک شاهد احداث استراحتگاه در نزدیکی عوارضی سرچم به میانه خواهیم بود .

وی از عقد قرارداد با اعتباراولیه پانصد میلیون تومان برای احداث این ساختمان بمنظور رفاه حال مسافران خبرداد .

محمدی علی مددی همچنین با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان میانه در خصوص رسیدگی به مشکلات بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستان ها و ساماندهی به وضعیت نابسامان بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت : یکی از برکات این سفر  کسب دستور و اخذ پنج میلیارد تومان بمنظور بازسازی بیمارستان های شهر میانه بود .

نماینده مردم میانه با بیان این موضوع که در حال حاضر اکثریت مردم شهرستان میانه با مشکل آب شرب سالم در شهرستان میانه روبه رو هستند از اقدامات انجام پذیرفته در این حوزه و جذب و مشارکت سرمایه گذار خصوصی و شکرت در جلسات فرصت های سرایه گذاری استان آذربایجان شرقی خبر داد و خاطرنشان کرد  : در راستای حل مشکل آب شرب میانه ارتقای کیفی آن و با به اهمیت قضیه با حضور مسئولین شهرستانی و عقد قرارد داد با شرکت های خصوصی ، پروژه انتقال آب شرب میانه از سد گرمی چای تا یک سال آینده محقق خواهد شد .

وی هزینه تکمیل پروژه انتقال آب شرب میانه از سد گرمی چای را  50 میلیارد تومان عنوان کرد که دولت با تضمین آن و تامین این هزینه را از طریق اجرای طرح فاینانس و واگذاری آن به بخش خصوصی سازی انتظار چندین ساله مردم میانه در بهبود کیفیت آب شرب را پایان خواهد داد .

محمد علی مددی در رابطه با قولهایی که در خصوص استقرار دستگاههای سی تی اسکن و ام ار آی در طی ماه های گذشته مطرح شده بود اشاره کرد و افزود : عدم توافق با یکی از سرمایه گذارها باعث گردید تا استقرار این دستگاه ها و بهره مندی مردم از آن با تاخیر مواجه شود .

مددی  با بیان این موضوع که مذاکرات با سرمایه گذار جدید در این خصوص انجام پذیرفته است از عقد قرارداد 6 میلیارد تومانی و استقرار دستگاه های سی تی اسکن و ام آر آی  خبر داد.  وی با اشاره به  تعهد سرمایه گذاران و شرکت پیشرو درمان  خاطرنشان کرد : تا دو ماه آینده این دستگاه ها در بیمارستان  های شهر میانه مستقر خواهند شد . 

1
1