- ارسال کننده: بین الحرمین تاریخ: ۹۳/۰۵/۱۳

نماینده مردم میانه در مجلس: مشکلات جامعه ناشی از نبود برنامه ریزی دقیق است

نماینده مردم میانه در مجلس:
مشکلات جامعه ناشی از نبود برنامه‌ریزی دقیق است

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختیارات اجرایی ندارند، گفت: عمده مشکلات جامعه ناشی از نبود برنامه‌ریزی دقیق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، بهلول حسینی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ادارات شهرستان میانه با محوریت اجرای برنامه‌های طرح هسته کلیدی و توسعه و پیشرفت شهرستان میانه با بیان اینکه دولت و زیرمجموعه‌های آن نیز حامی اجرای برنامه‌های هسته مرکزی هستند، اظهار کرد: در اجرای این برنامه‌ها نباید خود را در چارچوب‌های دولتی محدود کنیم.

 

وی بر لزوم استفاده از نظرات و ایده‌های کارشناسی و تخصصی صاحبنظران و نخبگان تاکید کرد.

حسینی با اشاره به این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختیارات اجرایی ندارند، اصل و هدف نظام جمهوری اسلامی ایران را اجرای عدالت در جامعه عنوان کرد و افزود: عمده مشکلات جامعه ناشی از نبود برنامه‌ریزی دقیق است.

نماینده مردم میانه در مجلس بر لزوم حفظ و حاکمیت اخلاقیات در جامعه تاکید کرد و افزود: مسئولان نظام موظف هستند با رعایت اخلاقیات و عدالت برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی حل معضل اشتغال را از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌های خود خواند.

مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با اشاره به لزوم اجرای برنامه هسته‌های کلیدی به منظور شناسایی ظرفیت‌های شهرستان میانه در حوزه‌های مختلف خواستار همکاری جدی تمام مسئولان و صاحبنظران و همچنین مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های گوناگون شد و گفت: اجرای برنامه هسته‌های کلیدی زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه شهرستان میانه خواهد بود.

محمد اصغرپور با بیان این‌که مصوبات جلسات هسته‌های کلیدی براساس اسناد بالادستی برنامه توسعه کشور است، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه هسته‌های کلیدی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی و سایر حوزه‌ها شناسایی خواهد شد و بر روی همه آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی اعتبارات استانی و ملی را در اجرای این طرح‌ها محدود عنوان کرد و گفت: باید از حضور و جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیم‌تمام در سطح شهرستان میانه بهره ببریم.

1
1